Citeren29.03.20090 likes
Als goed is word er niemand serieus genomen.
Lijkt mij althans met een mannen uitje maar zeg nooit nooit.
.....
..... 
Lijkt mij althans met een mannen uitje maar zeg nooit nooit.

Advertise here!! |
Citeren29.03.20090 likes Als goed is word er niemand serieus genomen.
Lijkt mij althans met een mannen uitje maar zeg nooit nooit. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20090 likes nou visser, ik ben bloed serieus, de bananen bar is echt een aanrader, er zit een hele leuke en mooie in Amsterdam, ben er zelf een keer geweest met manlief...................dus hoe bedoel niet serieus...........ik wil er juist mee zeggen dat het een echte aanrader is, dikke kuss en knufffffff |
Citeren29.03.20090 likes dat geloof ik wel Bonneke maar geloof niet in het uitje daar ik m ![]() |
Citeren04.04.20090 likes voorstel: de heren gaan het eerste weekend van mei naar de bananenbar.. de dames lekker shoppen en het 's avonds gezellig samen ergens eten en doorzakken :D
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan groetjes Ninko |
Citeren23.04.20090 likes als ik zou mogen kiesen dat ga ik liever met de dames shoppen dan naar de bananenbar hihihihihihi of voor dat ze gaan trouwen een avond tappen met ninko........hihihihihihihggggrrrr,of de andere dames hier van
gr.wolf . ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.04.20090 likes ninko inderdaad waarom moeilijk doen als het makkelijk kan................laat die dames nou gewoon gaan zonder de mannen en organiseer dat op dezelfde dag maar dan in een andere stad. Maar geef ik vind je initiatief heel leuk en goed, en ik hoop dat je veel aanmeldingen gaat krijgen, heel veel succes, dikke kuss en knuffffffffffffff |
Citeren24.04.20090 likes dan zal ik mij als 1e afmelden voor mannen uitje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20090 likes visser als eerste afmelden??? Had je je dan al aangemeld???......................... want als je je niet hebt aangemeld kan je je ook niet afmelden..............snap je het nog .................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20090 likes ik wil het niet begrijpen Bonneke en geloof niet dat het word georganiseerd heb mijn twijfels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20090 likes ik slaap er niet minder om, maar het initiatief vind ik wel een heel goed idee, maar visser ik wens je een heel fijn weekend toe, pas goed op jezelf, dikke kuss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |