Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heren uitje

Advertise here!!

Citeren29.03.20090 likes
Als goed is word er niemand serieus genomen.

Lijkt mij althans met een mannen uitje maar zeg nooit nooit.

..........
Citeren29.03.20090 likes
nou visser, ik ben bloed serieus, de bananen bar is echt een aanrader, er zit een hele leuke en mooie in Amsterdam, ben er zelf een keer geweest met manlief...................dus hoe bedoel niet serieus...........ik wil er juist mee zeggen dat het een echte aanrader is, dikke kuss en knufffffff
Citeren29.03.20090 likes
dat geloof ik wel Bonneke maar geloof niet in het uitje daar ik mijn eigen uitjes wel organiseer weet ik zeker dat die doorgaan
Citeren04.04.20090 likes
voorstel: de heren gaan het eerste weekend van mei naar de bananenbar.. de dames lekker shoppen en het 's avonds gezellig samen ergens eten en doorzakken :D
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

groetjes Ninko
Citeren23.04.20090 likes
als ik zou mogen kiesen dat ga ik liever met de dames shoppen dan naar de bananenbar hihihihihihi of voor dat ze gaan trouwen een avond tappen met ninko........hihihihihihihggggrrrr,of de andere dames hier van

gr.wolf .

Advertise here!!

Citeren23.04.20090 likes
ninko inderdaad waarom moeilijk doen als het makkelijk kan................laat die dames nou gewoon gaan zonder de mannen en organiseer dat op dezelfde dag maar dan in een andere stad. Maar geef ik vind je initiatief heel leuk en goed, en ik hoop dat je veel aanmeldingen gaat krijgen, heel veel succes, dikke kuss en knuffffffffffffff
Citeren24.04.20090 likes
dan zal ik mij als 1e afmelden voor mannen uitje
Citeren24.04.20090 likes
visser als eerste afmelden??? Had je je dan al aangemeld???......................... want als je je niet hebt aangemeld kan je je ook niet afmelden..............snap je het nog ..................
Citeren24.04.20090 likes
ik wil het niet begrijpen Bonneke en geloof niet dat het word georganiseerd heb mijn twijfels
Citeren24.04.20090 likes
ik slaap er niet minder om, maar het initiatief vind ik wel een heel goed idee, maar visser ik wens je een heel fijn weekend toe, pas goed op jezelf, dikke kuss en knuffff

Adverteer hier