Citeren27.01.20070 likes
waar heb je hawk gehaald...in den wibra???mijn topics verkloten...idem dito....
Advertise here!! |
Citeren27.01.20070 likes waar heb je hawk gehaald...in den wibra???mijn topics verkloten...idem dito.... |
Citeren27.01.20070 likes ja pro bij de solden en 'k heb er geen spijt van ![]() groeten toska |
Citeren27.01.20070 likes beter bij de wibra dan gevonden zijn tussen het vuil he
Zijn trouwens veel leuke dingen te koop bij de wibra dus ik zou zeker eens een keer gaan kijken pro. mss dat je daar vind wat jij nou eens echt nodig hebt in het leven. .................................................. .................................. |
Citeren27.01.20070 likes whahaha...
als je da op pro hebt deep... sorry maar tis wel lekkers vuil dan... ( ken ik btw nie over jou zeggen ) greetzz...mariska... |
Citeren27.01.20070 likes tja.sommigen zijn tevreden met vuil... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren28.01.20070 likes Ja , klopt en voelen zich er ook 100% bij,...... ![]() |
Citeren28.01.20070 likes ik vind winkelen ook leuk ![]() waar zijn de stapeltjes blikjes naartoe, je weet wel die piramides op het kruispunt van de winkelrekken, waar iedereen de neiging heeft om het onderste blikje te nemen ![]() ik ga meestal alleen winkelen, maar dat heeft daar niets mee te maken ;) spoedig herstel hawk, maar dat komt vast wel in orde denk ik ![]() |
Citeren28.01.20070 likes 'k weet niet waar die gebleven zijn, vond ze ook wel leuk ![]() en we blijven trainen wat winkelen betreft. ![]() ![]() groeten toska ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.01.20070 likes je hebt gelijk gem. ik blijf maar zoeken naar die blikjuhs ,...dus de lol is er af als je alleen,...... er achter aan sjokt en geen kattekwaat meer uit kan halen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20070 likes als vuil lekker is wat is dan geen vuil??????????
Tis maar waar je tevreden mee bent in het leven, ik persoonlijk ruim vuil op. greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz .................................................. ............... |