|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten help, wie kan er mij helpen, ik word helemaal gek !!!!!!! hawk is helemaal doorgeslagen. we hebben teveel winkels bezocht en nu komt er geen zinnig woord meer uit. wie heeft een oplossing voor mijn dringend probleem.
groeten
toska
ps : nvz   (grapje) |
Anonymous Undefined 65739 berichten he toska ,
waren het wel winkels wat je bezocht hebt ?
je moet weten als ze daar drank serveerden heet dat anders hoor , whahaahahaahahaa  ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaha elvis, nee hoor we zijn geen cafe binnengeweest ook al wou hij dat.
hahahahaha zuur sorry, kon het niet laten maar als je een goede oplossing hebt voor mijn probleem, mag je het laten weten
hahahaha sloef. zal ik de rol van mariska overnemen dan. heeft er iemand een goed script ???   groeten
toska |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten als je bij postorder spul besteld ,  krijg je tenminste geen blaren onder je voeten.  groetjes
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Niet doen hawk zie je liever zoals je nu bent en voor je
vrouwtje moet jewat over hebben .
Volgende keer neem jij Toska mee naar iets dat jij graag doet.
 baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten Maar baby , je kent me wel beter denk ik ,........
Er is maar één Hawk   zou er hoofdpijn van krijgen als ik het echt zou doen !!!!!    gr.  Hawk |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 hawk
Zo ken ik je  baby44 |
Hawk sterkte ik weet wat voor probleem je mee zit
laat maar gewoon over je heen komen jou tijd komt ook weer
Groeten Rene |
|