Citeren13.01.20070 likes
Ik heb verder ook alles gelezen..maar zeg nog steeds niks..
Advertise here!! |
Citeren13.01.20070 likes Ik heb verder ook alles gelezen..maar zeg nog steeds niks.. |
Citeren13.01.20070 likes Toska en Hawk , ik vind het erg dat jullie in die erotica-shop niks kunnen vinden hihihi . maar we zoeken wel verder voor jullie ![]() ![]() |
Citeren13.01.20070 likes ik kan me niet inhouden......
Ik vind in dit geval, dat hawk de schuldige is. WELKE GEK GAAT ER NOU MET ZIJN VROUW WINKELEN. dat is toch vragen om moeilijkheden. Ik heb dat in mijn onschuld een keer gedaan. Ik ben drie maanden niet aanspreekbaar geweest. Dus TOSKA...een directe oplossing heb ik niet voor je,maar na drie maanden is hij weer normaal. Een goed klaargemaakt lievelings maal,zal deze periode zeer zeker verkorten....en veel rust voor hawk....makkelijke stoel en biertje,zulke dingen...... |
Citeren14.01.20070 likes whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ![]() Ik lag al om 22.00 uur uitgeput en bekaf op bed en het duurde niet lang voor ik in dromenland lag. ok'e thnx baby het is wel moeilijk maar het lukt uit eindelijk wel ![]() ![]() René ik hoop dat die tijd snel komt ![]() Ron ,.......dus toch ik had het nog gezegd tegen Toska ik ken die twee ergens van in die erotica-shop ![]() ![]() ![]() ik hou je er wel aan Ron ,........... ik zoek niet verder meer !!!! Zuur , thnx IK ZAL NOOIT MEER ZO GEK ZIJN !!!!!! Maar zo te lezen heb JIJ ook je les moeten leren ![]() ![]() Maar een goed klaargemaakt lievelings maal , maak ik liever zelf ( WIL JE ME DOOD HEBBEN DAN), Toska kan niet koken enne,.......ikke wel heb jaren lang een Restaurant gehad dus laat dat koken maar aan mij over ,....graag ![]() ![]() ![]() De rest had je best in dikke letter neer mogen zetten ,....daar ben ik het mee eens ![]() ![]() ![]() Gr. ![]() |
Citeren14.01.20070 likes hey
het was dus niet erg dat we niks in die winkel vonden, hij viel direct in slaap ![]() ![]() maar iedereen heeft medelijden met hawk en niemand met mij ... hij is gek geworden en ik heb nog steeds niks gevonden ![]() ![]() ![]() en wat het koken betreft, er is nog niemand doodgegaan van mijn koken. het is niet overdreven lekker maar het is eetbaar ![]() ![]() ![]() groeten toska |
Advertise here!! |
Citeren14.01.20070 likes hey toska, bedankt voor de tip ![]() als ik dus een avondje rust wil, moet ik dus met een dagje ron gaan winkelen ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.01.20070 likes Hahahahaha waarom komt, of moet ik zeggen kwam mij dit zooooo bekend voor? ![]() Mijn ex Sylvia had, met alle respect voor haar overigens, ook een tik van winkelen, die kon uuuren in bijouterie anex kleding winkels doorbrengen hahaha Maar winkelen vind ik nog steeds heerlijk hoor, met of zonder iemand, ik vermaak me wel ![]() Jaco XXX |
Citeren14.01.20070 likes hahahaha vrouwtje zo had ik het nog niet bekeken ![]() ik hou ook van winkelen maar ik doe soms vele winkels ofwel omdat ze er geen leuke kleren hebben ofwel omdat ze net mijn maat niet meer hebben ofwel omdat het te duur is ... dus ik winkel tot ik het juiste kledingstuk voor mij vind ![]() ![]() groeten toska |
Citeren15.01.20070 likes soms ,...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.01.20070 likes ja soms ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en soms ook niet ![]() ![]() ![]() groeten Toska |