|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bij deze wil ik jullie nogmaals heel hartelijk bedanken voor het schitterende weekend.
heb er enorm van genoten. Jammer dat jullie de spellenmiddag niet hebben kunnen meemaken. geloof dat we in het vervolg toch beter op vrijdag kunnen beginnen whahhahahahaha.
Love you all.
groetjes van cats. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ps hoop dat ik jullie niet al te lang uit de slaap heb gehouden door mijn gelach. maar thats me.
dikke kussssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten starfish, here we comming again.whahahahhahahaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahhaaha cats jij ook bedankt het was een top weekend  dat je ons wakker houd met je lach nemen we graag op de koop toe volgende x idd mss op vrijdag beginnen kusssssssss bedankt voor alles hvj lieve groetjes shirley |
man van toen Undefined 232 berichten wahhahaahahahahaaa catsieeeee
mama vond het gewoonweg super!!
het was een reuze weekend... en lach? welke lach?? whahahahahhaa
tot het vogende uitje maar zou ik zeggen...
kussssss
mamsie!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dank je wel lieve Cats, ook ik heb enorm genoten!!!!!..vond het heerlijk om eens in het Limburgse land te zijn!!!! Toppie...wat is het mooi daar, zeg...En wat heb ik om 05.00 staan swingen in The Starfish!!!!! heb er nog spierpijn van, hhahahahaaa...en naderhand heerlijk zoet slapen met mijn mooie Engel naast me, meer kan ik me echt niet wensen, echt niet!!!!.....
En WAUW, wat heb je een verschrikkelijk mooi huis!!!! XXXXXX...lang geleden dat ik volledig uit mijn dak ging ahahahhaaaa......ben nog steeds een beetje doof van al die fijne muziek hhahahahaa
Jacootje XXXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten weten jullie misschien iets van die flessen drank onder mijn kerstboom?
en jaco bedankt voor de cd's. heb ze vandaag gevonden. helaas nog geen tijd gehad om ze te beluisteren. ga ik vast en zeker doen!!
thanx. Sasje bedankt voor de mooie bloemen!! en de champagne laat ik beslist met oud en nieuw knallen. Zoals ik van jou geleerd heb, bij feest en verdriet. deze heb ik allebei en zal met oud en nieuw, sterk naar voren komen. Jullie weten wel waar ik het over heb.
groetjes en zeer dikke kus voor jullie cats |
man van toen Undefined 232 berichten lieve cats,
het was een weekend om NOOIT te vergeten!!
nu weet ik weer wat plezier maken is en dat ik als mama dat ook nog mag en kan!!
dank je wel!!
kuss
mams |
Anonymous Undefined 65739 berichten Graag gedaan, lieve lieve Cats, je zult je je verwonderen van wat er allemaal op die "Kippevel" cd staat!!!! Muziek die je niet achter mij zou hebben gezocht, hihihihihihihi
En, lieve en mooie Mama van me, natuurlijk heb je daar alle recht op!!!!!! hihihihihihihi...ik heb van je genoten dit weekend!!!!!!! I Love you XXXX
Jonckheere Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten wij gaan dit beslist nog eens over doen, heb de bedden nog niet opgeruimd, dus kom gerust. whahahhahahaha, jullie weten nu de weg naar cats te vinden. en met je autootje Jaco moet dat al helemaal geen probleem meer zijn.
Jullie zijn van harte welkom.
kussssssssssssss catsie van jullie. |
|