|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Absoluut Cats, hahahhahahaa...ik keek zondagavond toen ik thuiskwam op de teller, en hij gaf 458km aan, eerst van mij naar eindhoven, toen door naar jou, en zondags terug naar Eindhoven en door naar Roosendaal, en toen weer terug naar huis, dus mijn "Piepje"(zo noem ik hem hihihihihi) heeft zijn vuurdoop wel gehad, en dat voor 25? hahahhahaa........maar we doen het snel nog eens over!!!!!!!
XXX Jaco (met nat oortje whahahahahahahaha) |
Anonymous Undefined 65739 berichten laat de bedden maar liggen cats hahahaahha zal heel snel gebeuren enne cats ....... wanneer kom je bij mij langs  kussssssssssssssssssssss lieve groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten spreken we wel af shir, wil rotterdam ook wel eens onveilig maken....
loelke groet piepje..... laat deze karretjes maar lopen. whahahhahaha
kusssssssssssssssssssssssss knuffellllllllllllllllll catsie
3
2
1
kaboem |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahahahaah zeker weten cats  kussssssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten En nog bedankt voor het Limburgse zuurvlees, lieve Cats, natuurlijk niet te vergeten hahahahhahhaha, beetje laat, maar toch  Maar ik hoop dat je volgende week toch bij het chatuitje aanwezig kan zijn, je weet....een feest is nooit een feest, als Cats niet is langsgeweest  XXX Jaco |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten Hmmmm is weer een tijd geleden he ...
Met z'n allen op zolder bij Cats whahaha  Wil wel eens terug in een froemel liggen, samen met Cats....
Dat komt nooit goed dan whahahah  mama xxxxxxx |
|