Citeren08.11.20080 likes
dat weet ik wel zeker visser............hahahahaha ik krijg ook heel wat gleuven tussen mijn vingers,en ze zijn niet allemaal prettig hoor hahahahahahahahahhaha
Advertise here!! |
Citeren08.11.20080 likes dat weet ik wel zeker visser............hahahahaha ik krijg ook heel wat gleuven tussen mijn vingers,en ze zijn niet allemaal prettig hoor hahahahahahahahahhaha |
Citeren08.11.20080 likes nee sommige gleuven zijn te klein en soms zit er achter de gleuf een hond ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20080 likes maar er zijn toch niet alleen maar nare gleuven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20080 likes whaaaaaaaaa ria,gelukkig heb ik geen hond achter de gleuf,wel een keer een man die het leuk vond om me te laten schrikken,want ik duw de post echt aan totdat het op de grond valt,maar die brievenbus was een rotding en dat had hij door en wilde me daarom laten schrikken...................maar hij heeft inmiddels wel een andere brievenbus,dus missie geslaagt hahahahahhah
En nee visser de meeste gleuven zijn zeer prettig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20080 likes hou niet van nare gleuven ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.11.20080 likes ik ook niet visser,maar jah wat is een nare gleuf???? Ik vind een nare gleuf dus dat ik er niets in krijg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20080 likes lig dubbel bonn prachtig dat ze jou wat in je handen hebben geduwd ![]() ![]() |
Citeren08.11.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20080 likes zal dat niet weten maar alles wat jij in je handen krijgt via een gleuf moet wel aantrekkelijk zijn kussssssssssss knufffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |