Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren08.11.20080 likes
dat weet ik wel zeker visser............hahahahaha ik krijg ook heel wat gleuven tussen mijn vingers,en ze zijn niet allemaal prettig hoor hahahahahahahahahhaha
Citeren08.11.20080 likes
nee sommige gleuven zijn te klein en soms zit er achter de gleuf een hond
Citeren08.11.20080 likes
maar er zijn toch niet alleen maar nare gleuven
Citeren08.11.20080 likes
whaaaaaaaaa ria,gelukkig heb ik geen hond achter de gleuf,wel een keer een man die het leuk vond om me te laten schrikken,want ik duw de post echt aan totdat het op de grond valt,maar die brievenbus was een rotding en dat had hij door en wilde me daarom laten schrikken...................maar hij heeft inmiddels wel een andere brievenbus,dus missie geslaagt hahahahahhah
En nee visser de meeste gleuven zijn zeer prettig
Citeren08.11.20080 likes
hou niet van nare gleuven

Advertise here!!

Citeren08.11.20080 likes
ik ook niet visser,maar jah wat is een nare gleuf???? Ik vind een nare gleuf dus dat ik er niets in krijg En als het me dan uiteindelijk toch lukt,dat je je hand niet meer terugkrijgt bijna of dat er iemand zo leuk is om iets in je hand te douwen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dat is mij dus overkomen he,dus niet lachen svp
Citeren08.11.20080 likes
lig dubbel bonn prachtig dat ze jou wat in je handen hebben geduwd
Citeren08.11.20080 likes
grrrrrrrrrrrrr visser had je nog zo gevraagt om niet te lachen,je schrikt je echt te klap lazerus hoor,had mijn hart in mijn keel zitten................................en je weet nog niet eens wat ik in mijn handen kreeg.........................
Citeren09.11.20080 likes
zal dat niet weten maar alles wat jij in je handen krijgt via een gleuf moet wel aantrekkelijk zijn kussssssssssss knufffffffffffffff
Citeren09.11.20080 likes
.................................. Inderdaad heel aantrekkelijk en was iemand die wist dat ik net begonnen was als postbode en wilde een geintje met me uithalen.......................dus vertrouw me vrienden ook niet meer hahahahahahahaha kussssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffff

Adverteer hier