Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

goeikes...

Advertise here!!

Citeren26.02.20150 likes

Frans de Schepper uit Brasschaat ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje, wat ze nog net kon zien vanuit het slaapkamerraam.
Frans ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij 112, en zei: "Er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen".
De brigadier vroeg: "Zijn ze ook in huis"? , en Frans zei : "Nee".
Toen zei de brigadier: "Doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politieauto's zijn op dit moment ergens anders bezig".
Frans zei: "OK", hing op en telde tot honderd.
Toen belde hij weer 112.
"Met Frans de Schepper, ik belde zojuist ook al gebeld dat er dieven in de tuin liepen.
Nou, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten".
En hij hing de telefoon weer op.
Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren, en een ambulance.
De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
De brigadier kwam naar Frans en zei: "Ik dacht dat jij ze had neergeschoten"?
Frans zei: "Ik dacht dat jij geen auto's ter beschikking had"?

o_-
Citeren27.02.20150 likes

Een man komt een café binnen , bestelt drie pintjes, drinkt ze in alle rust uit en stapt opgewekt weer weg.
De cafébaas heeft wel meer vreemde vogels onder zijn klanten maar staart hem niettemin toch verbaasd na.
De volgende dagen hetzelfde scenario.
De cafébaas kan op een dag zijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en spreekt de man aan op zijn zonderling gedrag."Ach", zegt de man," er gaat toch niets boven vriendschap. Vroeger gingen wij elk weekend uit: Jean-Claude, Rudy en ik.
Het was een fantastische tijd en we amuseerden ons rot. Helaas, Jean-Claude trok naar Leuven en Rudy woont al jaren in Antwerpen. Maar als hommage aan die vriendschap bestel ik nog altijd drie pintjes. Op die manier zijn ze er toch nog een beetje bij". De cafébaas is danig ontroerd door dit verhaal en tapt de volgende dagen metveel ontzag de man zijn drie pintjes.
Weken gaan voorbij tot op een dag de man bedrukt het café binnenstrompelt, zich aan de toog zet en zegt " Patron, twee pintjes, 't is verschrikkelijk" De cafébaas schrikt, durft in eerste instantie niets te zeggen, en tapt de man zijn twee pintjes.
Na enkele minuten kan hij zich niet meer bedwingen, klampt de man aan en zegt " Maar twee pintjes! Er is toch niks ergs gebeurd met Jean-Claude in Leuven?". " Neen”, zegt de man." Of met Rudy in Antwerpen"

"Neen" herhaalt de man. " 't is verschrikkelijk maar ik mag niet meer drinken van mijn dokter".

o_-
Citeren03.03.20150 likes

Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw.
Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was.
Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen.
Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was.
Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti".
Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden.
Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus.
"Schat", zei ze, "je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen".
"Geef maar hier", antwoordde hij.
Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel.
Ze pakte de kaart en las:
5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".

o_-
Citeren05.03.20150 likes

Marcel komt 's nachts om 3 uur thuis , lichtelijk beschonken.

Trekt beneden zijn schoenen uit en gaat op z'n kousenvoeten naar boven.

Hij probeert de krakende trappen over te slaan en laat zich heel voorzichtig op het

echtelijk bed zakken om zijn kousen uit te trekken.

Terwijl hij de tweede kous probeert uit te trekken veert zijn vrouw Truus recht en roept in een furie:

"Nu zou ik toch wel eens willen weten welk café er om 3 uur 's nachts nog open is ! "

Waarop Marcel zijn kousen terug begint aan te trekken en onderdanig zegt :

"Ik zal direct eens gaan zien sjoeke." !!!!!

o_-
Citeren06.03.20150 likes

Een oud manneke in Roosendaal ging naar de kapper om zijn haar te laten knippen en zich te laten scheren.

Hij zei tegen de kapper:

“Ik kan m’n bakkebaarden er niet goed afhalen want ik heb teveel rimpels”.

“Geen probleem”, zei de kapper en hij haalde een klein houten balletje van de plank.

“Doe dat maar in je mond”, zei de kapper.

Het manneke deed dat en de huid van zijn wangen kwam mooi glad te staan.
Toen de kapper klaar was zei het ouwe manneke:
“Dat was de gladste scheerbeurt die ik in jaren heb gehad maar wel een beetje gevaarlijk vind ik het wel, ik had dat balleke wel in kunnen slikken”.

“Dat is ook geen probleem”, zei de kapper.

“Dan had je het na een paar dagen gewoon terug kunnen brengen, dat doen ze allemaal”.

o_-

Advertise here!!

Citeren10.03.20150 likes

?action=download&hash=i88rqTSnahbelastingsdienst

o_-
belastingsdienst.JPG42.5K156 views
Citeren15.03.20150 likes

https://www.facebook.com/video.php?v=575695809234066&pnref=story

o_-
Citeren15.03.20150 likes

https://www.facebook.com/video.php?v=855444617835036

o_-
Citeren16.03.20150 likes

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150316_01581796/waarom-bodybuilding-niet-voor-iedereen-is-weggelegd

die bodybuilder is wel leuk maar als je door spoelt, krijg je op het einde een nieuw menu

boven aan die dansende koe... echt te gek... hahaha, wat een promo stunt...

o_-
Citeren16.03.20150 likes

Karel gaat biechten en zegt tegen de priester: "Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week."
"Hoe bedoel je bijna?" vraagt de priester.
"Nou," zegt Karel, "we hebben ons uitgekleed en toen heb ik 'm er alleen even tegenaan gewreven
en ben toen gestopt."
De priester zegt: "Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen
blijf je bij die vrouw uit de buurt.
Om je zonden te vergeven zeg je 5 Weesgegroetjes en je stopt zo 50 € in de kerkcollectebus bij de uitgang."
Karel verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 Weesgegroetjes en loopt naar de collectebus.
Hij blijft er even bij staan en loopt dan de deur uit.
De Priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde rent achter hem aan de kerk uit en zegt: "Dat zag ik!
Je hebt niets in de collectebus gedaan!"
"Nou," zegt Karel, "ik heb die 50 € er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin stoppen !!!!!

o_-

Adverteer hier