Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

goeikes...

Advertise here!!

Citeren21.09.20160 likes

?action=download&hash=DaB74hzRvy.

o_-
man.JPG46.6K68 views
Citeren21.09.20160 likes

?action=download&hash=xVf2vLAN7k.

o_-
politie.JPG75.9K67 views
Citeren21.09.20160 likes

?action=download&hash=sjiZ2tFrhb?action=download&hash=Di2yC2ucKx.

o_-
slab volwassen.JPG39.4K68 views
verf.JPG35.3K68 views
Citeren21.09.20160 likes

?action=download&hash=WMST9zK2wh.

o_-
helaas.JPG32.3K67 views
Citeren22.09.20160 likes

?action=download&hash=8rbRsx3UPF.

o_-
meisjes.JPG20.2K66 views

Advertise here!!

Citeren22.09.20160 likes

Een man belt zijn vrouw thuis op en zegt: “Schat, ik ben uitgenodigd om samen met mijn baas en enkele van zijn vrienden te gaan vissen aan een groot meer in Canada. Dit is een uitstekende gelegenheid om de promotie te krijgen die ik altijd al wilde. Kan je mijn koffers pakken voor een week en mijn visgerei klaarzetten?

“We vertrekken vanuit kantoor en ik loop even langs om mijn spullen op te halen. Oh! En vergeet mijn nieuwe, blauwe zijden pyjama niet.”

De vrouw vindt dit een beetje verdacht klinken, maar als goede echtgenote doet ze precies wat haar man haar had opgedragen. De week daarop komt de man vermoeid thuis, maar ziet er voor het overige best goed uit.

De vrouw verwelkomt hem thuis en vraagt of hij veel vissen gevangen heeft. Hij zegt: “Ja! Heel wat zalm, een beetje steur en nog enkele andere vissen. Maar waarom heb je mijn nieuwe, blauwe pyjama niet ingepakt?”

De vrouw antwoordt: “Nou, dat heb ik wel gedaan. Ze zaten in de doos van je visgerei!”

o_-
Citeren22.09.20160 likes

?action=download&hash=xCL6GQBssz.

o_-
hersenen.JPG34.9K66 views
Citeren22.09.20160 likes

Drie Belgen en 3 Hollanders gaan samen met de trein op stap.
De drie Hollanders kopen elk een ticket aan het loket, de drie Belgen kopen er samen maar één.
De Hollanders zijn verwonderd: "Hoe gaan jullie dat doen?"
"Zulde wel zien !" antwoorden de Belgen.

Op de trein komt de conducteur af.
De drie Belgen gaan samen op één toilet.
De conducteur controleert de kaartjes van de Hollanders en alles is ok, hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Belgen schuiven hun ticket onder de deur. De conducteur controleert het en schuift het terug onder de deur.

De volgende dag nemen ze terug samen de trein. De Hollanders kopen samen één ticket - de Belgen kopen er geen.
De Hollanders terug verwonderd: "Hoe gaan jullie dat doen?"
"Zulde wel zien !" antwoorden de Belgen.

Op de trein komt de conducteur af.
De drie Hollanders gaan samen op één toilet.
De drie Belgen gaan ook samen op één toilet, maar de laatste Belg klopt eerst op de deur van de Hollanders.
De Hollanders schuiven hun ticket onder de deur ..........

o_-
Citeren23.09.20160 likes

?action=download&hash=yA6X2RbgYY.

o_-
respect.JPG19.5K61 views
Citeren23.09.20160 likes

?action=download&hash=cJFfjQ9akE

hihihi denre zijn plaatje van vroeger.

o_-
denre.JPG18.3K60 views

Adverteer hier