Advertise here!! |
Advertise here!! |
Citeren22.09.20160 likes Een man belt zijn vrouw thuis op en zegt: “Schat, ik ben uitgenodigd om samen met mijn baas en enkele van zijn vrienden te gaan vissen aan een groot meer in Canada. Dit is een uitstekende gelegenheid om de promotie te krijgen die ik altijd al wilde. Kan je mijn koffers pakken voor een week en mijn visgerei klaarzetten? “We vertrekken vanuit kantoor en ik loop even langs om mijn spullen op te halen. Oh! En vergeet mijn nieuwe, blauwe zijden pyjama niet.” De vrouw vindt dit een beetje verdacht klinken, maar als goede echtgenote doet ze precies wat haar man haar had opgedragen. De week daarop komt de man vermoeid thuis, maar ziet er voor het overige best goed uit. De vrouw verwelkomt hem thuis en vraagt of hij veel vissen gevangen heeft. Hij zegt: “Ja! Heel wat zalm, een beetje steur en nog enkele andere vissen. Maar waarom heb je mijn nieuwe, blauwe pyjama niet ingepakt?” De vrouw antwoordt: “Nou, dat heb ik wel gedaan. Ze zaten in de doos van je visgerei!” o_- |
Citeren22.09.20160 likes Drie Belgen en 3 Hollanders gaan samen met de trein op stap. o_- |