Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

goeikes...

Advertise here!!

Citeren05.12.20160 likes

Sorry, maar die laatste was me echt te lang om te lezen :P

Citeren05.12.20160 likes

tis wel lang denre maar wel goed... hahaha, hoe jaag je een man op stang...

o_-
Citeren06.12.20160 likes
Ze beschrijft haar bezoekje aan de gynaecoloog. Wij kunnen begrijpen waarom ze er nooit meer terugkomt! Wij krijgen nooit genoeg van mooie en grappige verhalen. Dit verhaal is daar een mooi voorbeeld van: “Ik had later deze week een afspraak met de gynaecoloog. Maar op een vroege ochtend kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis, met het verzoek of de afspraak naar vandaag verplaatst kon worden.” “De kinderen en mijn man waren net weg, naar school en naar het werk. Het was 08:45 en ze wilden dat ik om 9:30 aanwezig zou zijn in het ziekenhuis.” “De reistijd was ongeveer 35 minuten, dus ik had geen tijd te verliezen. Meestal doe ik extra mijn best qua hygiëne bij dit soort bezoekjes, maar daar had ik nu geen tijd voor, en ook eigenlijk geen zin in. Ik bedoel, het is zijn werk toch?” “Ik rende de trap op, trok mijn pyjamabroek uit, maakte een kleine handdoek nat en waste mezelf daarmee aan de wasbak. Ik had geen tijd om uitgebreid te gaan douchen.” “Ik gooide de handdoek in de wasmand, deed snel een broek aan en sprong in de auto. Ik keek naar de klok en besefte dat ik gelukkig op tijd was. Tenslotte heb ik een hekel aan te laat komen.” “Ik zat een paar minuten in de wachtkamer toen ik aan de beurt was. Ik weet hoe het allemaal in zijn werk gaat, dus ik kleedde me uit en ging in de stoel met de beugels zitten voor het onderzoek. Terwijl ik daar lag probeerde ik mezelf te ontspannen door te doen alsof ik lekker in Parijs was, ver weg van hier. In werkelijkheid zat ik met mijn benen in de lucht te wachten op de dokter. Herkenbaar, dames?” “Ik was een beetje verrast toen de gynaecoloog plotseling zei: “O, ik zie dat u vanochtend u extra heeft uitgesloofd, nietwaar mevrouw?” “Ik gaf geen antwoord, want ik wist niet wat hij bedoelde.” “Ik was blij dat het onderzoek eindelijk was afgelopen, deed wat boodschappen en ging naar huis. Na school kwam mijn 6-jarige dochtertje thuis, ging spelen en vroeg aan me: “Mam, waar is mijn kleine handdoek?” “Ik vroeg haar om een ​​andere te pakken, maar ze antwoordde direct: “Nee, ik moet degene hebben die op de wasbak lag. Ik had al mijn glitter er op uitgestrooid.” Ik ga nooit meer terug naar deze gynaecoloog… Nooit meer… “
o_-
Citeren24.12.20160 likes

o_-
Citeren24.12.20160 likes

o_-

Advertise here!!

Citeren02.01.20171 likes

De vader treft een opgeruimde kamer en een opgemaakt bed aan. Even later vindt hij een briefje. Zijn wereld stort in.

Een vader wandelt de kamer van zijn zoon binnen. Zijn ouderlijk instinct zegt hem dat er iets niet klopt. Het bed is onaangeroerd en opgemaakt. Er gaan plotseling alarmbelletjes bij hem rinkelen, zeker wanneer hij ziet dat er een briefje op zijn kussen ligt met het opschrift “papa”. Zich op het ergste voorbereidende, begint hij het briefje met bevende handen te lezen.

 

“Liefste papa,

 

Het is met diepe spijt en berouw dat ik je een briefje schrijf. Ik moest vertrekken met mijn nieuwe vriendin omdat ik een scene met jou en mama wilden vermijden. Ik voel echte passie met Stacy, en ze is zo lief, maar ik wist dat je onze relatie niet zou goedkeuren omwille van haar piercings, tattoos, strakke motorkledij, en het feit dat ze veel ouder is dan mij.

Maar het is niet alleen de passie, papa, ze is zwanger.

Stacy zei me dat we samen heel gelukkig zouden zijn. Ze heeft een camper in het bos, en heeft een hele voorraad brandhout voor de winter. We dromen ervan om nog veel meer kinderen samen te hebben.

Stacy opende mij de ogen dat marihuana eigenlijk niemand kwaad doet. We zullen het zelf kweken en ruilen met andere mensen in de gemeenschap – voor alle cocaïne en extasy die we willen.

Ondertussen zullen we bidden dat de wetenschap een remedie vindt voor AIDS zodat Stacy zou genezen. Ze verdient het zeker!

Maak je geen zorgen, papa, ik ben 15, en ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Ik ben er zeker van dat we op een dag op bezoek zullen komen, zodat je je vele kleinkinderen zou kunnen leren kennen.

Liefs,

Joshua

P.S. Papa, niets van het bovenstaande is waar. Ik ben nu bij Jason thuis. Ik wilde je gewoon laten inzien dat er ergere dingen zijn dan het schoolrapport op de keukentafel. Bel me wanneer de kust veilig is om naar huis te komen!

Deze zoon is duidelijk een expert in het brengen van slecht nieuws aan zijn ouders!

o_-
Citeren04.01.20170 likes

o_-
Citeren04.01.20170 likes

o_-
Citeren08.01.20170 likes

o_-
Citeren08.01.20170 likes

o_-

Adverteer hier