Citeren06.05.20090 likes
ik wens iedereen nog een fijne dag en avond toe, dikke kuss en knufff 

Advertise here!! |
Citeren06.05.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne dag en avond toe, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.05.20090 likes wens ook ieder fijne spannende avond toe ![]() ![]() ![]() kussss knuffff handddd |
Citeren06.05.20090 likes nou weinig spannends aan, druk druk druk, maar welterusten iedereen en slaap lekker |
Citeren10.05.20090 likes welterusten allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.05.20090 likes wens me schatje trusten ![]() ![]() ![]() en voor degene nog prettige avond slaap lkkr ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.05.20090 likes en wie is jou schatje dan tornado??? Misschien wel handig om de volgende keer gewoon de naam erbij te zetten, hoef ik niet zo te gisssen................................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder wens ik jou en alle anderen een fijne en goedenacht toe |
Citeren13.05.20090 likes ja dat is een goeie bonneke ![]() ![]() ![]() maar wens je jou ook hele fijne avond en nacht toe en andere ook natuurlijk prettige avond en goede nacht alvast ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.05.20090 likes tornado, doe eens niet zo flauw en zeg het gewoon.................ik vertel jou ook alles.............desnoods mail je het mij maar, verder wens ik jou en alle anderen een hele fijne nacht toe en welterusten.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.05.20090 likes ik wens iedereen een hele fijne avond toe, en geniet van het songfestival, dikke kuss en knuffff |
Citeren14.05.20090 likes welterusten en slaap lekker allemaal.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |