Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren15.05.20090 likes
bonneke wens jou ook heel gezellige avond en morgen een spannende dag wens je veel geluk.

wens ook ieder alvast een fijne avond en gezellig weekend
Citeren15.05.20090 likes
fijn weekend allemaal
torn dikke kussssssss en een HEEL goed weekend =xxx=
Citeren15.05.20090 likes
lieve tornado,

Dankjewel en ja morgen wordt een hele spannende dag, heb gisteren en vanavond nog zo hard getraind dat ik nu al verrek van de enorme spierpijn, maar het ging goed met de trainingen, dus ik hoop dat het morgen ook goed gaat. Ik hou je op de hoogte via mail, en de uitslag, dikke kusss en knufff en welterusten
Citeren15.05.20090 likes
hahaha wens mutsssssssss goede nacht toe slaap lkkr mutsssssssss
Citeren16.05.20090 likes
wens daan met der kussie op der bekkie heel fijn weekend knuffel mega kusssss schat denk aan je, lebberkus zuigzoen

bonneke kussss knuffff heel veel geluk straks t gaat je lukken, zet m op je kan t.

verder dames kusssssssssssss heren handdddddddddddddd goeie nacht nu voor ieder

Advertise here!!

Citeren16.05.20090 likes
tornado, thanks, en ik had mijn dag......................want ik heb mijn eerste medaille verdiend, ik ben vandaag 3e geworden, ik heb er knetterhard voor getraind, kan nu amper lopen van de spierpijn, maar ik ben wel heel trots op mezelf...............
Citeren17.05.20090 likes
leuk bonneke, dat mag je zijn trots je heb t zeker verdient,
nogmaals gefeliciteerd met je medaille. wis wel dat je t kon,
wens je fijne nacht bonneke kussss knufffff
Citeren17.05.20090 likes
thanks lieve tornado,

Het gaat vandaag al beter met mijn spierpijn, maar het is nog niet over, en doe bewust kalm aan omdat ik dinsdag wel weer 2 uur mag lopen en fietsen voor mijn werk. Maar ik heb ondanks die vreselijke spierpijn heel goed geslapen en heb lekker gedroomd over mijn super dag en dat ik op het podium heb gestaan..............en dat met mijn 40ste. Ik wens iedereen verder welterusten en slaap lekker,
Citeren18.05.20090 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en voor zometeen lekker slapen en welterusten.............
Citeren19.05.20090 likes
trusten danielle en bonneke geef jullie beide dikkke kusssss op jullie bekkie en knuffel trusten dames slaap lkkr
goede nacht

Adverteer hier