Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren23.04.20090 likes
Ik wens iedereen nog een fijne dag en avond toe, geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffff
Citeren23.04.20090 likes
wens ieder ook fijne gezellige avond

maar zeker alvast fijn weekend

en morgen weer gezond op

groetjes torenado
Citeren23.04.20090 likes
zo ik heb weer gigantische lekker gesprongen, ben druk aan het trainen voor de wedstrijden van 16 mei, tumbling gaat goed, dubbele trampoline gaat redelijk, pegasus gaat ook goed en minitramp ook, kan nog 2 keer trainen en ik hoop dat het met de wedstrijden ook goed gaat. Iedereen nog een hele fijne avond en voor zometeen welterusten en slaap lekker..........
Citeren26.04.20090 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond en gezellige avond toe, en ik hoop dat iedereen lekker geniet van het mooie weer. Welterusten voor zometeen en voor morgen een hele fijne zondag gewenst.............
Citeren26.04.20090 likes
goede morgen allemaal.

ik wens iedereen een een hele fijne dag toe.

Advertise here!!

Citeren26.04.20090 likes
goeieavond, ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor zometeen welterusten.................
Citeren27.04.20090 likes
fijne avond nog allemaal en welterusten..........
Citeren27.04.20090 likes
jij ook een fijne avond en weltrusten kusssssssssss en knufffffffffffff
Citeren27.04.20090 likes
thanks lieve ajax, maar mijn avond zit er op, ik ga slapen, ben doodmoe, welterusten, ik heb je een mail teruggestuurd meis, hou je haaks, dikke kuss en knufffffffff
Citeren28.04.20090 likes
fijne avond en voor degenen die ik niet meer spreek, een hele fijne koninginnendag, dikke kuss en knufff en welterusten

Adverteer hier