Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren05.04.20090 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe, en voor zometeen lekker slapen en morgen weer gezond op, dikke kuss en knufff

Ajax, hoe kan je nu zo dom zijn door ook nog je hoofd te stoten aan de rand.....................
Citeren06.04.20090 likes
ik ga proberen te slapen..............welterusten allemaal
Citeren06.04.20090 likes
weltrusten Bonneke en de rest ook

kussssssssssss en knuffffffffffffff
Citeren07.04.20090 likes
thanks lieve ajax, ik heb redelijk geslapen, maar heb veel aan mijn hoofd en slaap erg onrustig. Maar goed ik heb heerlijk gewerkt, en mijn boodschappen in huis, morgenochtend en donderdagochtend krijg ik nog wat visite voor mijn verjaardag. Ik wens iedereen een hele fijne dag en avond toe, en ik ga nog lekker even genieten van mijn laatste dag dat ik een dertiger ben hahahahahah dikke kuss en knufff
Citeren07.04.20090 likes
welterusten allemaal

Advertise here!!

Citeren07.04.20090 likes
bonneke lievert goede nacht

en een geweldige verjaardag alvast, gefeliciteerd al vast en fijne pasen, geniet ervan

groetjes tornado trusten spreek je snel
Citeren07.04.20090 likes
lieve tornado,

THanks en jij ook alvast hele fijne pasen, en probeer er van te genieten ook, dikke kusss en knufffffffffff en welterusten
Citeren08.04.20090 likes
welterusten allemaal, ga lekker naar mijn bed, ben doodmoe, het is drukke dag geweest, met veel visite en veel telefoontjes. En al die aandacht whaaaaaaaaa ben ik niet gewend, maar heb zo enorm genoten, dikke kuss en knuffffffff
Citeren09.04.20090 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne dag, en avond toe,
Citeren09.04.20090 likes
wens ieder lkkr lang weekend en vrolijk pasen

groetjes tornado

Adverteer hier