Citeren24.03.20090 likes
lieve storm,
welterusten en slaap lekker, dikke kuss en knuff
welterusten en slaap lekker, dikke kuss en knuff
Advertise here!! |
Citeren24.03.20090 likes lieve storm,
welterusten en slaap lekker, dikke kuss en knuff |
Citeren25.03.20090 likes ik wens iedereen nog een hele fijne avond en voor zometeen welterusten en een goedenacht................ ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.03.20090 likes wens ieder goede nacht kussss handdsss
bonneke kussss knufffff |
Citeren25.03.20090 likes lieve storm, thanks en jij ook een hele goedenacht, heb je net teruggemailt, dikke kusssss en knuffffffffffff |
Citeren25.03.20090 likes goeie nacht bonneke trusten voor straks
kusssss knuffffff stormm |
Advertise here!! |
Citeren27.03.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne avond en voor zometeen een goedenacht, en voor degenen die al weekend hebben, een heel fijn weekend gewenst, kuss en knufffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.03.20090 likes goedesmorgens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo iedereen wakker?????????????????????????????? whahahahah ik allang hoor van af 6 uur lol en dat op zaterdag... vroege vogel is en blijft een vroege vogel whahah |
Citeren28.03.20090 likes iedereen nog een hele fijne avond, en welterusten voor degenen die zo lekker gaan slapen...............een uurtje korter, want vanacht gaat de zomertijd weer in.................maar het is absoluut nog geen zomer, wat een pet weer afgelopen week, kuss en knuffffff |
Citeren29.03.20090 likes wow wat ben ik moe, dus ik ga zo lekker mijn bed opzoeken, welterusten voor jullie allemaal ............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.03.20090 likes welterusten allemaal............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |