Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren14.03.20090 likes
dan heb je vandaag hetzelfde gedaan als ik bonn ook ik ben naar de markt geweest en was prima om te fietsen kusssssssssssss knufffffffffffff Visser
Citeren14.03.20090 likes
jeeeeeeeems, hier je gebakken vissie................
Visser, ik ga in principe iedere zaterdag naar de markt, gewoon heerlijk na het werken, lekker vers fruit kopen, iets lekkers voor bij de koffie sàvonds, lekkere nootjes, en zometeen als het weer beter wordt, bij Talamini een lekkere dikke ijsco eten of een terrasje pakken.....................

Ow ja en voor iedereen een goede nacht en welterusten
Citeren15.03.20090 likes
nou jeems, heb je vis maar aan mijn poes gegeven, je wilde hem blijkbaar niet....................
Citeren16.03.20090 likes
nou jeems, bedankt voor de moeite hahahahha
Ik wens jou en alle anderen een goedenacht toe en slaap lekker
Citeren17.03.20090 likes
jeems?????????????????????.....................
Welterusten allemaal en een goedenacht gewenst, ik ga zo slapen, heb urennnnnnnnnnn gelopen vandaag en heb geen benen en voeten meer over, eerst met de post, en eind van de middag tot vanaaf 19.30 gelopen voor de vereniging
Babs...................... er zijn nog genoeg paaseitjes over.......

Advertise here!!

Citeren18.03.20090 likes
wens alvast iedereen een goede avond

kussssss en knuffffffffffff
Citeren18.03.20090 likes
ik wens ook iedereen alvast een hele fijne avond, we gaan vanavond weer eitjes verkopen...............de kids verkopen zoveel en hebben er enorme lol in, dikke kuss en knuffff
Citeren18.03.20090 likes
zo, weer veel verkocht..........de vereniging is ons zeer dankbaar dat we ons zo enorm vrijwillig inzetten met verkopen, morgen willen mijn kids weer, maar heb gezegt mams gaat zelf morgenavond sporten dus morgen maar even niet. Volgende week kan er de hele week worden gelopen en misschien dat we dan nog 2 avonden gaan, maar goed ik ben er moe van en ga zo lekker slapen, welterusten en slaap lekker allemaal.............
Citeren19.03.20090 likes
wens je fijne nachtrust toe Bonn en mijn maatje Ajax zal ik zeker goede nachtrust wensen kusssssssssssss knuffffffffffffffffffffff kan Bonneke wel weer ff laten tellen doet ze graag
Citeren19.03.20090 likes
whaaaaaaaaa visser, nu moet ik een telraampje erbij hebben hoor, dat zijn er wel heel veel hahahahahhahaha
Yes het zijn er 66, dus 33 voor mij en 33 voor Ajax .....

Adverteer hier