Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren10.03.20090 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond en welterusten voor degenen die gaan slapen, dikke kuss en knufff
Citeren11.03.20090 likes
ik hoop dat jullie ook hebben genoten van het mooie weer, heb lekker gewerkt, heerlijk met dat zonnetje erbij. Verder heb ik toen ik klaar was met werken een behoorlijke schoonmaak gehouden, de voorjaars schoonmaak............ Mijn huis is weer fris en fruitig, en heb tegelijk tulpen gekocht, en hyancinten en blauwe druifjes, weer lekker gezellig in huis. Welterusten voor zometeen.............
Citeren12.03.20090 likes
ik wens iedereen een hele fijne avond toe, ik ga over een uur naar de sport, en ben daar tegen 21.30 van thuis, heb er weer zin in, oefenen voor de komende wedstrijden............. vorige week ging het met de salto niet zo lekker, dus ga ik vanavond weer proberen, maar ik ga door, ik zal hem gaan springen met de wedstrijden, kuss en knufff
Citeren12.03.20090 likes
goedeavond iedereen

kusssss en knufffffff
Citeren12.03.20090 likes
iedereen nog een fijne avond gewenst en voor zometeen welterusten, dikke kuss en knufffffffff

Advertise here!!

Citeren13.03.20090 likes
ik wens iederen een fijne en goede nacht toe, welterusten en slaap lekker allemaal, kuss en knuffff
Citeren13.03.20090 likes
jij ook een goedenacht en weltrusten en slaap lekker kussssss en knuffffffffffffffff
Citeren13.03.20090 likes
wil bonneke ff fijne rustige nacht wensen na zo'n drukke dag en dat ze maar goed uit mag rusten en slaap lekker bonn.. 'SWEET DREAMS
Citeren13.03.20090 likes
lieve ajax en jeems, dankjewel voor jullie lieve reactie.
Jeems, ik heb inderdaad een zeer drukke dag, maar dat wist ik al van tevoren, maar ik heb het gered en alles mooi op tijd. Ik ben vanochtend om 10.00 begonnen met werken, heb de post opgehaald in sorteercentrum, en dacht dat ik vanmiddag nog verder moest, maar ik heb zo knetterhard gefiets en gelopen en ik was met anderhalf uur klaar.Ik was om 11.40 thuis, even me een beetje opgefrist en toen direct door naar mijn broer. Tijdens het rijden naar ziekenhuis een broodje gegeten en wat gedronken, en we waren om 14.00 thuis, bij mijn broer een bakkie koffie gedronken en toen weer snel naar huis, me omgekleed en gymlessen gegeven. Daar was ik om 19.45 van thuis, gegeten en me gedouched en ben net klaar. Nu zo naar bed, ben doodmoe, en morgen maar weer gezond op en lekker werken en dan naar de markt met mijn twins. En dan heb ik lekker weekend. Dikke kuss en knuff voor jou en ajax
Citeren14.03.20090 likes
als je naar de markt gaat bonn neem ff gebakken vissie voor me mee .... kyussieeeeeeeeeee

Adverteer hier