Citeren04.03.20090 likes
welterustennnnnnnnnnn

Advertise here!! |
Citeren04.03.20090 likes welterustennnnnnnnnnn ![]() |
Citeren05.03.20090 likes ik wens iedereen een hele fijne avond toe, ik ga lekker sporten en heb er weer zin in, misschien wel oefenen voor de wedstrijden, weet alleen nog niet of ik mee ga doen. Ik heb energie over, want met werken heb ik blijkbaar hard gelopen want ik was met 1 uur en 15 minuten al klaar................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20090 likes welterusten, en slaap lekker ![]() |
Citeren06.03.20090 likes slaap lekker allemaal en morgen weer gezond, morgen gaat eindelijk het zonnetje volgens de voorspelling schijnen, wordt wel weer eens tijd, welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.03.20090 likes dat is mooi bonneke kunnen we lkkr naar buiten toe morgen,
jij ook trusten voor straks en ieder voor kletsen trusten fijn weekend groetjes stormmm |
Advertise here!! |
Citeren07.03.20090 likes en het was prachtig weer hier vandaag, zon scheen volop, was echt een genot om te werken en daarna naar de markt, super. Volgende week moeten de postbode`s weer afzien, alleen maar regen, regen en nog eens regen. Maar goed het is niet anders, en ik blijf toch wel vrolijk en opgewekt werken, welterusten en slaap lekker en een fijne avond nog en een fijne zondag.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.03.20090 likes regen, regen ,regen, ben ik blij dat ik binnen sta met werk
![]() ![]() ![]() groetjes storm |
Citeren08.03.20090 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.03.20090 likes twas weekend bonneke, dan mag dat en nee kon toen niet echt slapen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wens verder iedereen nog prettige avond en voor straks weltrusten |
Citeren09.03.20090 likes ow nou weekend of niet, maar op dat tijdstip zit ik echt niet achter mijn pc hoor................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |