Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren04.03.20090 likes
welterustennnnnnnnnnn
Citeren05.03.20090 likes
ik wens iedereen een hele fijne avond toe, ik ga lekker sporten en heb er weer zin in, misschien wel oefenen voor de wedstrijden, weet alleen nog niet of ik mee ga doen. Ik heb energie over, want met werken heb ik blijkbaar hard gelopen want ik was met 1 uur en 15 minuten al klaar................... En het leuke is dat ik voor 2 uur betaald wordt hahahaha lekker snel verdiend
Citeren05.03.20090 likes
welterusten, en slaap lekker
Citeren06.03.20090 likes
slaap lekker allemaal en morgen weer gezond, morgen gaat eindelijk het zonnetje volgens de voorspelling schijnen, wordt wel weer eens tijd, welterusten
Citeren07.03.20090 likes
dat is mooi bonneke kunnen we lkkr naar buiten toe morgen,

jij ook trusten voor straks en ieder voor kletsen trusten fijn weekend

groetjes stormmm

Advertise here!!

Citeren07.03.20090 likes
en het was prachtig weer hier vandaag, zon scheen volop, was echt een genot om te werken en daarna naar de markt, super. Volgende week moeten de postbode`s weer afzien, alleen maar regen, regen en nog eens regen. Maar goed het is niet anders, en ik blijf toch wel vrolijk en opgewekt werken, welterusten en slaap lekker en een fijne avond nog en een fijne zondag..........
Citeren08.03.20090 likes
regen, regen ,regen, ben ik blij dat ik binnen sta met werk

wens ieder nog fijne nachtrust en prettige zondag
groetjes storm
Citeren08.03.20090 likes
storm, kon je niet slapen?? Dan wens ik jou en alle anderen dan voor vanavond een goedenacht toe en welterusten, dikke kuss en knuffffffffffff
Citeren09.03.20090 likes
twas weekend bonneke, dan mag dat en nee kon toen niet echt slapen

wens verder iedereen nog prettige avond en voor straks weltrusten
Citeren09.03.20090 likes
ow nou weekend of niet, maar op dat tijdstip zit ik echt niet achter mijn pc hoor................... Maar ik wens jou ook nog een hele fijne avond toe, dikke kuss en knuffffff

Adverteer hier