Citeren02.01.20090 likes
stormpie......................wat heb je dan wel gedaan??????????? Maar goed ik wens bij deze iedereen een heel gelukkig nieuwjaar met heel liefde,geluk en gezondheid,dikke kusss en knuffffffffff
Advertise here!! |
Citeren02.01.20090 likes stormpie......................wat heb je dan wel gedaan??????????? Maar goed ik wens bij deze iedereen een heel gelukkig nieuwjaar met heel liefde,geluk en gezondheid,dikke kusss en knuffffffffff |
Citeren02.01.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne avond en voor zometeen welterusten,dikke kusssssss en knuffffffff |
Citeren04.01.20090 likes stormpie, ik mail je eerdaags nog wel een keer terug maar ik zit altijd met spam en ik heb net een mail verstuurd aan iemand en dan moet ik weer een tijdje wachten voordat ik een nieuwe mail kan versturen en daarom wens ik je bij deze en alle anderen een hele goedenacht toe,dikke kusssssssss en knuffffffffffffffff |
Citeren04.01.20090 likes is goed hoor bonneke, komt allemaal goed hele goede nacht bonneke
en de rest natuurlijk ook goede nacht kussss knuffff laterssss |
Citeren04.01.20090 likes ik wens iedereen nog een hele fijne zondag toe,dikke kusss en knuffff |
Advertise here!! |
Citeren04.01.20090 likes ik wens iedereen een hele goede avond toe
kussssssssss en knuffffffffff |
Citeren04.01.20090 likes iedereen een hele fijne avond ![]() |
Citeren04.01.20090 likes hahahah dan wens ik iedereen een fijne nacht toe,dikke kussss en knuffff |
Citeren06.01.20090 likes ik wens iedereen een goedenacht toe,dikke kuss en knufff en welterustennnnnnnnnnn ![]() ![]() |
Citeren06.01.20090 likes Ik wens iedereen een hele fijne avond toe.........lekker warm bij de kachel, dikke kusss en knuffffffff |