Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren17.12.20080 likes
ik wens iedereen een hele goede en fijne nacht toe,ik hoop dat ik eens een keer lekker zal slapen...........ben erg moe van alles en heb veel aan mijn hoofd. Welterusten,dikke kusssssssss en knufffffffffffff
Citeren18.12.20080 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe en voor zometeen een hele fijne en goedenacht,dikke kuss en knuff en welterusten.
Ook wil ik degenen die ik niet weer spreek hele fijne kerstdagen wensen,geniet ervan allemaal.
Wij zijn met vakantie en ben niet zoveel op scroll en had het tegen veel chatters willen zeggen maar dat gaat niet meer lukken denk ik.
Dikke kusss en knufffffffffffffff
Citeren19.12.20080 likes
wens je hele fijne kerstdagen en geniet van je vakantie

kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffff
Citeren19.12.20080 likes
dankjewel lieve ajax,ik hoop dat we allemaal even weer tot rust kunnen komen,wij...........mijn man en ik gaan erg ons best doen.Geniet jij er ook maar van,dikke kussssssssss en knuffffff
Citeren20.12.20080 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor zometeen welterusten,dikke kusssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren21.12.20080 likes
bonneke slaap lekker en spreek je snel

trusten allemaal en gezond weer op
Citeren21.12.20080 likes
lieve stormpie,

hou je haaks en weet wat ik je gezegt heb,blijf in jezelf geloven en mail je vandaag nog wel even okey,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren21.12.20080 likes
ik wens iedereen een fijne avond toe en een hele goedenacht, ik heb het er goed voor staan......................morgen lekker met vakantie,even helemaal tot rust komen,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren21.12.20080 likes
geniet er maar van Bonneke en fijne vakantie

kusssssssssss en knufffffffffffff
Citeren21.12.20080 likes
Bonneke ik lees dit nu pas!

Ik wens jullie een heel mooie vakantie dat verdienen jullie samen

dikke kusss

En Bonneke fijn dagen kussssssssss

Adverteer hier