|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor iedereen een hele dikke nachtzoen....................althans degenen die hem hebben wil, welterustennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten allemaal en morgen .................... de laatste dag van dit jaar,wat is het weer snel gegaan ondanks dat het een heel zwaar jaar is geweest voor mij,en ik hoop dat ik volgend jaar weer mag genieten van jullie gezelligheid,dank jullie wel allemaal,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff |
bonneke wens je goede nacht slaap lekker
komt allemaal goed kussss knuffff stormpie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve stormpie,ik heb je net nog een mail teruggestuurd hahahah we liepen iedere keer achter elkaar aan hahahaha.Welterusten en blijf ook in jezelf geloven,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ens iedereen een goedeavond en een goede jaarwisseling
kusssssssssssssss en knufffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten laat het een gezonde jaarwisseling worden voor iedereen en kijk uit met vuurwerk wie dat afsteekt wil jullie heelhuids terugzien |
stormpie zegt goede nacht en gelukkig 2009
kom er net vandaan visser  3 hechtingen hihihi
gelukkig nieuwjaar alle voor kletsen |
Anonymous Undefined 65739 berichten maar bij jou niet door vuurwerk stormpje ben je ook een oen maar ja komt weer goed gr Visser |
|