Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren21.12.20080 likes
lieve wonder, ik had het er ook nog niet zo lang geleden neergezet hoor kijk maar naar de tijd hahahahahah,maar heb je inmiddels een mail teruggestuurd,maar dankjewel lieve wonder,dikke kusss en knuffff

lieve ajax,dankjewel meis en probeer ook te genieten van de feestdagen,dikke kussssssssssssssss en knuffffffff
Citeren28.12.20080 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor zometeen welterusten,ik ga nu lekker met bedje opzoeken,dikke kusssssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren29.12.20080 likes
voor iedereen een hele dikke nachtzoen....................althans degenen die hem hebben wil, welterustennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Citeren30.12.20080 likes
welterusten allemaal en morgen .................... de laatste dag van dit jaar,wat is het weer snel gegaan ondanks dat het een heel zwaar jaar is geweest voor mij,en ik hoop dat ik volgend jaar weer mag genieten van jullie gezelligheid,dank jullie wel allemaal,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff
Citeren30.12.20080 likes
bonneke wens je goede nacht slaap lekker

komt allemaal goed kussss knuffff stormpie

Advertise here!!

Citeren30.12.20080 likes
thanks lieve stormpie,ik heb je net nog een mail teruggestuurd hahahah we liepen iedere keer achter elkaar aan hahahaha.Welterusten en blijf ook in jezelf geloven,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren31.12.20080 likes
ens iedereen een goedeavond en een goede jaarwisseling

kusssssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren31.12.20080 likes
laat het een gezonde jaarwisseling worden voor iedereen en kijk uit met vuurwerk wie dat afsteekt wil jullie heelhuids terugzien
Citeren01.01.20090 likes
stormpie zegt goede nacht en gelukkig 2009

kom er net vandaan visser 3 hechtingen hihihi

gelukkig nieuwjaar alle voor kletsen
Citeren01.01.20090 likes
maar bij jou niet door vuurwerk stormpje ben je ook een oen maar ja komt weer goed gr Visser

Adverteer hier