Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren27.08.20080 likes
noujha zeg eerder arme ik hoor ik zit met hun tot half 5 opgescheept en hun met mij natuurlijk wahahahahahaha
Citeren27.08.20080 likes
ach arme wilma,ik heb het echt met je te doen meis
Citeren27.08.20080 likes
Wilmaaaaaa heb je het vandaag overleefd??? Verder wens ik iedereen een hele fijne en goedenacht toe,dikke kusssssssss en knuffffffffffff
Citeren28.08.20080 likes
Wilma?????????? wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar ben je,toch niet overleefd??????
Maar goed ik wens iedereen een hele fijne avond toe,dikke kussss en knuffff Bonn
Citeren28.08.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeee jawel heb het overleefd hoor jij ook ?
maar vraag me nie hoe ben nou ook kapot
duik vroeg mn bed in vandaag heb morgen langste dag
en ben blij dat ik nou kluisje heb anders had ik die tas nie gehouden zo zwaar is ie wel maarjha

Wens iedereen een fijne avond toe

dikke kussssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren28.08.20080 likes
arme Wilma vind dat heel erg naar en vervelend voor je,maar gelukkig je bent er weer,en ga inderdaad maar lekker op tijd je nestje in en dan nog proberen 1 dagje vol te houden en dan weekenddddddddddddddddddd,jij ook een hele fijne avond,dikke kussssssssss en knufffffffffffff en alvast welterusten.
Ik mis je meis
Citeren29.08.20080 likes
goeiemorgennnnnnnnnnnnnnn,ik hoop dat iedereen lekker heeft geslapen,ik niet zo maar goed weet waar het van komt,ik wens jullie een hele fijne vrijdag toe,dikke kussssss en knuffffffffffffffffff
Citeren29.08.20080 likes
ach bonn ze moeten het ook maar de hele dag met mij uit zien te houden daarom zal ik wel zoveel vrij en pauze hebben ze durven het gewoon niet aan heb zelfs nou een gevangenis pasje moet iedere keer als ik opschool kom inloggen en als ik weer naar huis ga weer uitloggen

Maarjha Fijne dag allemaal en vast fijn weekend
Citeren29.08.20080 likes
whaaaaaaa wilma,je bent toch geen klein kind wat met een pasje moet in en uitloggen,wat voor een gekke school is dat eigenlijk hahahahahahaahahah,maar succes vandaag en jij ook alvast een superfijn weekend,dikke kussssssss en knuffffffffffffff
Citeren29.08.20080 likes
jha uhmm wat voor school is dat ja dat is een gekke school waar ik dus op zit....ennuhhhhh die pasje is ook zodat ze weten dat je aanwezig bent hoeven de leraren het niet iedere keer te controleren en mijn weekend zal wel leuk worden

kussssssssssss

Adverteer hier