Citeren23.08.20080 likes
welterusten allemaal,dikke kusss en knufff Bonn

Advertise here!! |
Citeren23.08.20080 likes welterusten allemaal,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20080 likes weltrusten ![]() |
Citeren24.08.20080 likes thanks lieve roosje,dat is nou eens aardig van je,ik wens jou en alle andere lieve chatters ook een hele fijne nacht toe en welterusten,dikke kusssss en knufffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20080 likes ik wens iedereen een hele fijne nacht toe maar in het bijzonder,visser,ajax,wilma,midlife,twinky,magicsp irit,chatopa en jamesssss dikke kusssssss en knufffffff en welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.08.20080 likes welterusten allemaal en morgen weer gezond op,een extra dikke kussss en knufffffff geef ik aan roosje,twinky,ajax,visser,chatopa,jamessss,wilma en midlife ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.08.20080 likes je vergeet iemand bonn,maar wil je een fijne n8 rust toe wensen droom maar fijn...... ![]() ![]() |
Citeren27.08.20080 likes Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal
wens jullie allemaal een fijne dag vandaag en geniet ervan ik ga braaf naar school om aanwezig te zijn ![]() kusssss wilma |
Citeren27.08.20080 likes jamessssssssss wie vergeet ik dan????? Maar jij krijgt van mij een extra dikke kussssssss en knufffff en wilma ook.
Een hele goeiemorgen en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.08.20080 likes thnxx bonn jij ook he ![]() Dikke kusssssssss |
Citeren27.08.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaa thanks,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffffffff ennuh veel plezier op school,arme leraren hahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |