Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren14.08.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne avond,dikke kusss en knufff
Sjucht dat ik dit nog zolang volhou ondanks dat bijna niemand reageerd
Citeren15.08.20080 likes
kuss Bonderkes,alvast een hele gezellige avond toegewenst en slaap lekker voor vannachtkusss en knuffff
Citeren15.08.20080 likes
thanks babs,heel erg lief van je,dikke kusss en knufff en een hele fijne dag gewenst
Citeren18.08.20080 likes
ik wens iedereen maar weer een keer welterusten toe hahahahhahaha is alweer 2 dagen geleden,hebben jullie er niet minder omgeslapen??
Ben benieuwd naar jullie reacties,dikke kusss en knufffffffffff
Citeren18.08.20080 likes
wens ook jou weltrusten Bon

kussssssssssss en knuffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren19.08.20080 likes
nee geen probleem mee gehad bonn en nu weer hersteld met je pc wens je fijne nachtrust toe laat ik me nu ook eens zien hier kusssssssssss knufffffffffffff
Citeren19.08.20080 likes
dankjewel lieve visser en ajax,heel erg fijn dat jullie weer eens langs zijn komen hier.Ik heb er stukken beter omgeslapen nu jullie mij welterusten hebben gewenst
Visser jah volgens mij wel,maar de komende tijd zal ik nog wel dingetjes tegen gaan komen,dus dan weet je dat als je even niets van mij terug ziet en of hoort.
Citeren19.08.20080 likes
ik wens iedereen een goede avond toe

kussssssss en knuffffffffff
Citeren19.08.20080 likes
ik wens iedereen een fijne en rustige nacht toe,dikke kusssssss en knuffffffffffff
Citeren21.08.20080 likes
ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad,ik wel in ieder geval,druk druk maar dat geeft niet,en dan zaterdag zelf springen voor een demonstratie en heb er heel veel zin in.
Ik wens iedereen een superfijne nacht toe,welterusten,dikke kusss en knufffffff

Adverteer hier