Citeren27.06.20080 likes
thanks babs,ja ik heb ook heerlijk geslapen,en ik wens jou ook een hele fijne rustige dag toe,dikke kussssssss en knuffffffffffffffffffffffff Bonn
Advertise here!! |
Citeren27.06.20080 likes thanks babs,ja ik heb ook heerlijk geslapen,en ik wens jou ook een hele fijne rustige dag toe,dikke kussssssss en knuffffffffffffffffffffffff Bonn |
Citeren28.06.20080 likes ik wens een ieder die nog niet slaapt en dit leest een hele goedenacht toe,ben net terug van personeelfeestje vanaaf en het was beregezellig en ga nu lekker slapen,dikke kusssssssss en knufffffffffff en trusten en morgen weer gezond op ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.06.20080 likes ik wens iedereen een hele goede avond |
Citeren29.06.20080 likes Voor iedereen die nog niet slapen,wens ik een hele fijne en goedenacht toe en voor morgen een hele fijne zondag,dikke kussssssss en knufffffffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.06.20080 likes Goedennacht allemaal,ik ga zo werken maar wens jullie een gezellige zondagmorgen toe met een lekker ontbijtje en lekker bakkie koffie!
Kuss Babs.. ![]() ![]() Bonderke voor jou weer een speciaal ontbijtje met vers gekookte eitjes,lekkere croissants met jam em kaas en kopje cappuchino.. kussie ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.06.20080 likes goedenmorgeeeeeeeeeeeee allemaal
en een hele fijne dag gewenst en geniet lekker van het weer ga ik vandaag ook doen ![]() babsssssssssssssss jij werk ze he ![]() kusssssssssssssssssssss |
Citeren29.06.20080 likes goedemiddag iedereen |
Citeren30.06.20080 likes thanks lieve babs,was heerlijk je ontbijtje vanochtend en mijn zondag kon niet meer stuk,goed ontbijt en mooi weer,daarom wens ik jou een hele goedenacht toe en slaap lekker.
Ook voor alle andere lieve chatters een goedenacht gewenst en morgen weer gezond op,dikke kussssss en knuffffffffff Bonn |
Citeren30.06.20080 likes welterusten allemaal,dikke kusss en knuffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.07.20080 likes Goedenmorgeeeeeeeeee allemaal
en een hele fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer Dikke kussssssssssss |