Citeren10.06.20110 likes
Dat is wel vroeg, maar wens jou ook een leuk weekend, Bonn. Truste slaap lekker
Dikke kusssssss, knuff en een klap zoen....
Dikke kusssssss, knuff en een klap zoen....

Advertise here!! |
Citeren10.06.20110 likes Dat is wel vroeg, maar wens jou ook een leuk weekend, Bonn. Truste slaap lekker
Dikke kusssssss, knuff en een klap zoen.... ![]() ![]() |
Citeren10.06.20110 likes veels te vroeg voor het weekend, maar ja dat wisten we en we zijn heel blij dat onze dochter een leuke baan heeft, en ja daar moet je wat voor overhebben, wacht maar tot je zelf een kind hebt, ga jij allemaal nog krijgen, halen en brengen, kijken als ze sporten, dingen op school etc etc, maar welterusten freek en ik heb genoten van je optreden, vooral je reetveter vond ik wel heel erg sexy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.06.20110 likes Ja ik zag wel dat jij er bijna niet van af kon blijven, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heey lieverd. slaap lekker truste. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.06.20110 likes goedeavond bonn kussje en fijn pinkster weekend |
Citeren11.06.20110 likes thanks lieve freek en diamant, en diamant jij ook een heel fijn pinksterweekend, ik hoef alleen maar woensdag, donderdag en vrijdag te werken. Heb dinsdag en zaterdag een extra dag vrij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.06.20110 likes wens iedereen een goede nacht toe |
Citeren11.06.20110 likes fijne nacht en weltrusten ajax,
bonneke dikke kusss jij ook goede nacht ik spreek je snel |
Citeren11.06.20110 likes ajax, ik wens jou ook een hele fijne nacht toe, en niet te veel dromen he over palen en lolly`s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.06.20110 likes Over palen, en lolly,s gesproken......ik ga mun nest in.... ![]() ![]() ![]() Bonn, en ajax wens jullie een fijne nacht, morgen gezond wer op.....en een fijn pinksteren. Dikke kuss, knuffies.... ![]() |
Citeren12.06.20110 likes en mijn nacht was zo superrrrrrrrrrrrrr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |