Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren25.05.20110 likes
buuurrrp
Citeren25.05.20110 likes
proost roger
Citeren25.05.20110 likes
ik wens jullie allemaal een fijne avond
Citeren26.05.20110 likes
welterusten en slaap lekker allemaal
Citeren27.05.20110 likes
Goeiemorgen Bonn....al wakker?
Wens je een leuke dag ......en trek je regenpak wel aan he.

Advertise here!!

Citeren27.05.20110 likes
freek, ook goeiemorgen, en ik was allang wakker op dat tijdstip, was er voor 7.00 uit Waarom regenpak, het zonnetje schijnt hier, vanacht veel regen gevallen hier, dus nu blijft het droog
Maar ik wens je alvast een fijn weekend, ben vandaag heel druk zoals altijd op vrijdag, vanmiddag wedstrijden van de springgroep, en het wordt laat voordat ik terug ben, kussie en knuffie
Citeren27.05.20110 likes
Heey , veel plezier met het springen.
Jij ook al vast een mooi weekend.
Kussie, knuffie
Citeren27.05.20110 likes
hahahah hoezo veel plezier met springen, weet je wel hoe serieus springwedstrijden zijn? Mijn ene zoon heeft de derde plaats gehaald, dus een mooie medaille, ik heb dit jaar niet meegedaan omdat ik te lang niet getraind heb, volgend jaar maar eens weer kijken of we meedoen
Maar ik wens jou en alle anderen een hele fijne avond nog en welterusten voor zometeen, ik ga nu slapen, morgen loopt mijn wekker om 6.15 af
Citeren27.05.20110 likes
Tuurlijk weet ik dat, Bonn.Ik heb zelf een nichtje, die doet dat ook, en heeft daarbij ook al wat prijzen gewonnen.
Maar wens jou een fijne nacht voor straks, morgen gezond weer op,slaap lekker.
kussies, knuffies
Citeren27.05.20110 likes
zit jou nichtje op trampoline springen of paardspringen? Maar niet welterusten voor straks, maar voor nu want ik ga nu echt mijn pc afsluiten en naar mijn bedje, trusten kus en knuffie en een fijn weekend

Adverteer hier