Citeren25.05.20110 likes
buuurrrp
Advertise here!! |
Citeren25.05.20110 likes buuurrrp |
Citeren25.05.20110 likes proost roger ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20110 likes ik wens jullie allemaal een fijne avond ![]() |
Citeren26.05.20110 likes welterusten en slaap lekker allemaal ![]() ![]() |
Citeren27.05.20110 likes Goeiemorgen Bonn....al wakker?
Wens je een leuke dag ......en trek je regenpak wel aan he. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.05.20110 likes freek, ook goeiemorgen, en ik was allang wakker op dat tijdstip, was er voor 7.00 uit ![]() ![]() Maar ik wens je alvast een fijn weekend, ben vandaag heel druk zoals altijd op vrijdag, vanmiddag wedstrijden van de springgroep, en het wordt laat voordat ik terug ben, kussie en knuffie ![]() |
Citeren27.05.20110 likes Heey , veel plezier met het springen. ![]() Jij ook al vast een mooi weekend. Kussie, knuffie ![]() |
Citeren27.05.20110 likes hahahah hoezo veel plezier met springen, weet je wel hoe serieus springwedstrijden zijn? Mijn ene zoon heeft de derde plaats gehaald, dus een mooie medaille, ik heb dit jaar niet meegedaan omdat ik te lang niet getraind heb, volgend jaar maar eens weer kijken of we meedoen ![]() ![]() ![]() Maar ik wens jou en alle anderen een hele fijne avond nog en welterusten voor zometeen, ik ga nu slapen, morgen loopt mijn wekker om 6.15 af ![]() |
Citeren27.05.20110 likes Tuurlijk weet ik dat, Bonn.Ik heb zelf een nichtje, die doet dat ook, en heeft daarbij ook al wat prijzen gewonnen.
Maar wens jou een fijne nacht voor straks, morgen gezond weer op,slaap lekker. kussies, knuffies ![]() |
Citeren27.05.20110 likes zit jou nichtje op trampoline springen of paardspringen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |