Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren27.05.20110 likes
Trampoline springen, Bonn.
Jij ook een fijn weekend.
Slaap lekker.
Citeren28.05.20110 likes
ik spring ook wel eens ,
zeg lekker niet waarop
Citeren28.05.20110 likes
leuk freek, het is echt keigaaf dat trampoline springen maar fijn weekend en een hele goeiemorgen

Koffie dat is nou jammer dat je dat niet wilt zeggen, je maakt me wel nieuwsgierig Maar goed jij ook een heel fijn weekend
Citeren28.05.20110 likes
fijne avond allemaal en voor morgen een hele fijne zondag, kussie en knuffie
Citeren30.05.20110 likes
Heey Bonn, slaaplekker...........en voor de komende week..maak er iest mooi,s van.
Dikke kuss, knuffies

Advertise here!!

Citeren30.05.20110 likes
komt helemaal goed freek, vandaag lekker vrij en ik ga shoppen met mijn dochter en een hapje eten in de stad, morgen werken, woensdag werken, en dan donderdag lekker vrij en naar de verjaardag van mijn nichtje in Eindhoven, vrijdag en zaterdag even weer werken en dan weekend
Citeren02.06.20110 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond, en voor zometeen lekker slapen, pfff ben doodmoe lange dag gehad, maar was wel weer onwijs gezellig, en heb weer heerlijk bijgekletst bij mijn zus met mensen die ik niet zo heel vaak spreek
Citeren03.06.20110 likes
Goeiemorgen, Bonn.............Heb jij je mailtje gelezen?
Wens jou een leuke dag.
Dikke kuss, knuffff
Citeren03.06.20110 likes
lieve freek,

ik het mailtje net gelezen van je, helaas te laat, maar ik heb je mail wel beantwoord, dus lees maar lekker als je terug bent en geniet van je weekendje weg saampjes, dikke kus en knufff
Citeren10.06.20110 likes
ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en alvast een heel fijn weekend, en voor zometeen welterusten, ik ga zo mijn bed opzoeken, morgen loopt mijn wekker om 6.15 af

Adverteer hier