Citeren09.02.20110 likes
zul je tog ff moete wachte Lieve Bonn. Zijn hier ff technische probleempjes.

Advertise here!! |
Citeren09.02.20110 likes zul je tog ff moete wachte Lieve Bonn. Zijn hier ff technische probleempjes. ![]() ![]() |
Citeren09.02.20110 likes jajaja en de volgende smoes komt er aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.02.20110 likes Okeej dan Bonneke..zal eerlijk tegen je zijn. ana wil niet dat ik hier foto,s plaats.
Tja zit onder de duim he. ![]() |
Citeren09.02.20110 likes wat is de reden daarvan dan? Maar ik respecteer de keuze van Ana wel, maar ik vind het wel jammer, maar welterusten, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren09.02.20110 likes Gewoon omdat ana wil dat ik weer geen problemen krijg, die heb ik eerder gehad omdat ik een foto heb geplaats.
Maar vind lief van je dat je dat respecteerd. Truste dikke kussies,knuffies ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.02.20110 likes lieve freek, uiteraard respecteer ik die keuze, ik respecteer en waardeer iedereen zoals ze zijn....... ![]() ![]() |
Citeren10.02.20110 likes Thnx,Lieve Bonn.
Wens jou een leuke dag. Kussies,knuffie....en natuurlijk een dikke lebber. ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.02.20110 likes you welcome lieve freek, ik ga me nu gewoon inbeelden hoe jij eruit ziet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wens je een fijne dag toe, ik ben net klaar met werken, pfff het was heel erg veel, de stembiljetten er nog bij............. ![]() |
Citeren10.02.20110 likes Zal je een hint geven, Bonneke.
Ze zeggen dat ik een beetje op sjonnie depp lijk. ![]() ![]() Alleen heb ik stekels,,en geen snor. ![]() ![]() ![]() Jij ook nog een fijne dag, kussies knuffies. |
Citeren11.02.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |