Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren25.09.20090 likes
fijne avond allemaal en voor degenen die morgen nog moeten werken, werk ze en voor alle anderen een heel fijn weekend, dikke kuss en knuffffffffff
Citeren25.09.20090 likes
Fijn weekend allemaal en neej bonn ik hoef niet te werke hoor
Citeren26.09.20090 likes
wens ieder nog fijne zaterdagavond en prettiggige zondag,

ik moet nog effe wat doen op de zaterdagavond, maar zondag rustdag hoop ik

kusssss knufffff handddd grtjes t tornado
Citeren26.09.20090 likes
werk ze tornado, je zal inmiddels al wel weer klaar zijn, dus welterusten en voor morgen een fijne zondag.
Wilma fijn voor je dat je niet hoeft te werken, ik heb vandaag ook nog even gewerkt maar heb nu gelukkig weekend, het was een zwaar weekje voor me, en hopelijk kan ik morgen even bijtanken, maar ik wens je een fijne zaterdag avond toe en voor morgen een fijne zondag, dikke kusss en knufffffff
Citeren28.09.20090 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond, ik ga lekker slapen, dus welterusten en tot kletsen, dikke kuss en knufffffffff

Advertise here!!

Citeren01.10.20090 likes
fijne avond en voor straks welterusten. Voor iedereen die morgen nog werken moet werk ze en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend, dikke kuss en knufffff
Citeren02.10.20090 likes
Goedenmorgeeeeeeeeeeee

Jha bonn indd zolang ik doordeweeks mn uren maak hoef ik snachts niet te werke dus dat scheelt weer aankomend weekend ook nie dus en weekend daarop niet maarjha maakt me ook nie uit als ik wel een keer in het weekend moet hoor.

maargoed hoe is het met jou ???

Fijne dag vandaag
Citeren03.10.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaaa, het gaat hier goed, supergoed zelfs, weer een leuk weekend voor de boeg, dus wel druk maar wel superleuk.
Eindelijk ben ik weer beter en goed opgeknapt, morgen nog even werken en dan heb ik ook weekend.
Ik wens jou een heel fijn weekend toe, geniet ervan, dikke kuss en knuffffffffffffff
Voel jij je alweer wat beter????
Citeren03.10.20090 likes
wens ieder fijne zaterdagavond en een gezellige zondag,

kussss knuffff handddd tor. fijn weekend allemaal
Citeren05.10.20090 likes
fijne maandagavond en een hele goede week toegewenst voor ieder op kletsen,

kussssss knufffff handdddddd grtjes tot later tor.

Adverteer hier