Citeren02.01.20080 likes
is er dan nog iets na dit leven welk bewijs is daar van ben nog nooit iemand tegen gekomen die mij vertelt heeft het is er zo mooi in de hemel en wie is god is geloven niet iets wat we ons zelf wijsmaken
Advertise here!! |
Citeren02.01.20080 likes is er dan nog iets na dit leven welk bewijs is daar van ben nog nooit iemand tegen gekomen die mij vertelt heeft het is er zo mooi in de hemel en wie is god is geloven niet iets wat we ons zelf wijsmaken |
Citeren02.01.20080 likes PPPPfffffff.....Heb ik zo mijn mening over geloof,duidelijk gemaakt?
Persoonlijk vind ik geloof (elk geloof) flauwekul. En nog erger vind ik het als anderen mij ervan willen overtuigen. Het begint hier al, met de zin,Ik hoop op positieve reacties,anders moet ik hem sluiten........... Houdt dat in dat ik geen kritiek mag hebben,omdat ik niet gelovig ben,of,mag er nooit kritiek zijn op gelovigen over hun geloof? Dan is mijn advies begin er dan niet over.... Maar ga bij een chat van de E.O. |
Citeren02.01.20080 likes Ik denk als je om je heen kijkt ziet iedereen de macht van God alleen het is de vraag of je het wil zien??
De mooie natuur diversiteit van mensen lucht wolken regenboog een gezond lichaam Dit is toch een teken dat er iemand is, of is alles en iedereen toeval dat geloof ik niet. Ik zie God als schepper. |
Citeren02.01.20080 likes laten we het dan maar houden ieder zijn eigen mening
weet dat je moet werken voor je geld en als je 65 bent je aow tegoed hebt dat sport goed voor de conditie is dat als je je niet prettig voelt naar de dokter moet gaan dat je met vervoer van plaats a naar plaats b kan |
Citeren02.01.20080 likes richt je kritiek maar aan mij zuur, ik zal het positieve er wel in zoeken ![]() niemand is verplicht om gelovig te zijn he, maar het doet me wel deugd te zien dat ik niet alleen ben. |
Advertise here!! |
Citeren02.01.20080 likes ik ben ook katholiek opgevoed maar doe er eerlijk gezegd niet zo veel meer mee,totdat ik een hele zware periode in mijn leven heb gehad ,toen heb ik een bijbel gekocht en daar heb ik toen in gelezen en weet nu dat HIJ over mij waakt en mij beschermd.Ik geloof eerlijk gezegd niet in een leven na de dood maar toch moet ik zeggen als ik op het kerkhof sta bij het graf van mijn moeder en andere dierbaren dat ik weet dat ze mij hoort en soms mij adviezen geeft,hoe kan dat??? |
Citeren02.01.20080 likes ik weet het niet zeker, maar ik herken het gevoel, dus ik denk dat we hen meedragen in ons hart, in onze herinneringen, en ik geloof dat ze daarom niet helemaal gestorven zijn.
verbeter me als ik mis ben, maar ik vind het een mooie manier om leven en dood te begrijpen. |
Citeren03.01.20080 likes mijn moeder is opgevoed in een nonnenklooster, ze is zeer streng katholiek opgevoed, zoals ik haar ken heeft ze heel haar leven gebeden, ze is altijd goed voor iedereen en toch is ze al 17 jaar ziek, zo ziek dat ze het al een paar keer ternauwernood gehaald heeft, gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar dan vraag ik me idd wel eens af wat dat bidden allemaal waard is, ze vraagt het zich nu zelf af, wat dat betreft is ze het vertrouwen in haar geloof wel weg nu |
Citeren03.01.20080 likes Echt storend is dat mensen denken dat Satan over deze wereld regeert. Tevens kindjes die moeten sterven en dan de zin aan moeten horen 'God heeft het zo gewild' en hij of zij zal het daar wel beter hebben. Hoe bedoel je, chargeren.
En al dat verdriet dan wat achterblijft. Of gelovigen die chirurgen voor een schier onmogelijk blok kunnen zetten omdat zij vanwege hun geloof geen nieuw bloed mogen. Op dat moment moet een chirurg iemand laten sterven terwijl hij de eed van Hypocrates heeft afgelegd. En er wordt ook uit God zijn naam gemoord, staat dat ergens in de bijbel??? Oh nee, dat komt door Satan. Vreemd dat sommige mensen gaan twijfelen, denk ik dan. Of juist niet? |
Citeren03.01.20080 likes ben het met Henry eens ,een vriendin van mij haar man is overleden toen hy 32 jaar was ,en zei achter bleef met twee kinderen in de leeftyd van 4 jaar en 9 maand ,later sprak mijn vriendin met een gelovig iemand hierover antwoorde die gene dus ook met is de schuld van de satan en niet van god, ow zei mijn vriendin dus god laat mijn man sterven en de satan mag verder leven, lekkere kerel dan die god van jullie ![]() |