|
|
|
natas19 Undefined 6 berichten bij deze zal ik me even voorstellen:
ben nieuw hier, dus wel net zo netjes  Ik ben Natasja, 19 jaar en woon in de Achterhoek..
spreek jullie vast wel, zodat jullie me leren kenen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten gezellig natas. kom gezellig meekletsen.
Ik ben anita en 37 jaar. Kom uit Amstelveen en heb een lieve vriend en een lieve hond, 2 katten en een kip.
Gr,
Anita |
natas19 Undefined 6 berichten Ik had een vriend,maar sinds woensdagavond is dat voorbij..ellendig,maar veel beter zo! had er veel eerder mee moeten stoppen,maja liefde maakt blind he  Ik heb 3 katten, 2 konijnen, 1 paard en een Opel Kadett haha
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja, soms is een relatie beeindigen beter.heb daar ook ervaring mee.
ow, ik heb mercedes. heb weleen opel kadett gehad. was fijne auto. |
natas19 Undefined 6 berichten ja ik zal ook niet snel een andere auto kopen dan een Opel Kadett.. ben er zeer tevreden mee!
tsja, het gaf me op het laatst alleen maar ellende en verdriet...
hij vond drank belangrijker dan mij...
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tja natas, dat herken ik. denk dat deels mijn relatie daar ook mee kapot is gegaan. |
suusjuh Undefined 1233 berichten Welkom Natas,veel plezier op kletsen  Spreek je vast wel een keer  Groetjes Suus |
serena Undefined 1025 berichten Hahahahaha lachen lamp... heb je een kip??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten heey natasssssieeee weer vrijgezellie???? goh wil ik je wel beter leren kennen 
|
strijkertje Undefined 1 berichten Dag mensen allemaal. Als het goed is kom ik jullier clubje versterken. Ik ben strijkertje uit Maastricht. Leef alleen met mijn 2 zoons van 12 en 16 en ben zelf 46. Hoe haat het met jullie allemaal? |
|