Citeren20.06.20060 likes
ja echt serena. heb echt een kip. had er 3 maar nu nog maar 1.

Advertise here!! |
Citeren20.06.20060 likes ja echt serena. heb echt een kip. had er 3 maar nu nog maar 1. ![]() |
Citeren20.06.20060 likes Hallo allemaal . ;)
Ben vandaag voor de eerste keer op gezellig kletsen.Ben ook weer alleen en zocht iets om tegen te spreken want mijn muren antwoorden mij niet. GR. |
Citeren01.07.20060 likes lampje, denk dat wij elkaar heel goed begrijpen..
ze zeggen" drank maakt meer kapot dan je lief is,maar helaas moet ik beweren dat het echt waar kan zijn! ![]() |
Citeren02.07.20060 likes Hey
lampje was het lekkere soep? ok dan zal ik mezelf ook ff voorstellen .... Ben Elzard, 30 lentes jong en komt van de andere kant van Nederland ;o) namenlijk België (LOMMEL) maar dat hadden jullie vast al aan mijn accent gehoord ![]() Maar die zitten wel allemaal in de diepvries ![]() groetjes Elzard |
Citeren02.07.20060 likes Hoi erreke,
pssst ben vermomd als automatisch antwoordapparaat dus ga gerust je gang , kzeg altijd iets terug ... moet echter wel wachten tot na de piep .................. P I E P Hoi! |
Advertise here!! |
Citeren02.07.20060 likes hoi piep ik ben de koelkast van mram. haar antwoordapparaat is momenteel op vakantie dus als je een bericht achterlaat schrijf ik het ff op en plak het op mezelf dan kan mram het lezen als ze weer terug komt ![]() |
Citeren03.07.20060 likes mrammetje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.07.20060 likes MMMmh lekker Elzard, struisvogel.... Had je al gedekt voor 2??? ![]() ![]() |