Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

exmod 4ever

1

Advertise here!!

Citeren31.05.20130 likes
Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik jullie allemaal mededelen dat ik na mijn ziekte periode niet meer terug zal keren als moderator bij kletsen.
Hoewel dit niet mijn keuze is werd dit wel voor mij beslist.
Met heel veel plezier heb ik mee gewerkt aan een veilige chat voor jong en oud.
En met alle geduld geprobeerd jullie bij te staan met hulp en antwoord op vragen.
Ik mag niet meer, er word me een verplichting opgelegd waarmee ik niet akkoord kan gaan daar mijn privé leven me toch echt meer waard is dan het shiften draaien in de weekenden.
Mijn gezin heeft achter me gestaan , ze hebben nooit veel last gehad van mijn shifts... die waren in de periodes dat de kinderen op school zaten en dat mijn man was werken.
Ik betreur het dan ook dat ik me niet meer mag inzetten maar wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige kletspraat en de serieuze discussies die we voerden...
Wie weet tot ooit in de room , want sommige zou ik echt missen als ik daar geen bezoeken meer bracht.

Liefs Mamabear
Citeren31.05.20130 likes
Mamabear

Ik heb je niet vaak meegemaakt als moderator.
Maar allereerst hoop ik dat je opgeknapt bent van je ziekte, en anders heel veel beterschap en snel opknappen.

Wel jammer dat je dat zelf niet mag of kon beslissen om moderator te blijven.
Het is heel jammer vóór jou als je dat graag deed en volgens mij deed je het ook heel erg graag.
Ik hoop je nog wel te lezen op scroll dus hopelijk tot daar mamabear.

Groetjes Bella
Citeren31.05.20130 likes
Citeren31.05.20130 likes
mama ,het is erg jammer
bedankt voor het shiften
en veel succes ,enne wel blyven komen
Citeren02.06.20130 likes
Jammer Mama,
Maar misschien (hoop van wel) tref ik je nog eens op de chat.

Liefss Wilma

Advertise here!!

Citeren02.06.20130 likes
jammer mama
maar we hadden zo ook een goed gesprek 1 op 1 vroeg in de ochtend en nu weet ik wat je mankeerd het was een fijn gesprek
zal wel meer worden van die gesprekken zo vroeg in de ochtend
liefs jarima
Citeren03.06.20130 likes
lieve mamabear,

heel erg bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor kletsen.com! je bent en was een top chatter en altijd tijd voor een 'lezend' oog

Logisch dat je je eigen gezin op 1 zet!

dikke kus en tot typs
Citeren04.06.20130 likes
Jammer, weer een leuke mod minder. Je hebt 't altijd prima gedaan, maar je gezin gaat inderdaad voor, dus je hebt vast de juiste keuze gemaakt.
Tot scrolls.
Groeten,
Marcel
Citeren04.06.20130 likes
Het is jammer dat je weg gaat Mamabear,het is begrijpelijk maar de gezondheid en gezin gaan voor en misschien tot ooit weer in de kamer bij kletsen!!

mvg wolf
Citeren04.06.20130 likes
Bedankt Mamabear ,

Allereerst betersschap en bedankt voor de fijne chats en wens je in de toekomst heel veel geluk en gezondheid en liefde.'

Mvg Mfan

1

Adverteer hier