|
|
|
lieve beartje
we gaan je missen... vond je een goeie mod, je loste problemen op met een dolletje of droge opmerking dat we lachte... zal je wel missen, je shifte je shiften en sprong in waar je kon... al was de landing soms wel hard    ... maar we konden 9 van de 10 op je verlaten... zou leuk zijn als je toch terug bij ons zou zijn... maar ja, wat niet is, is niet...
maar uit oog is niet uit hart... succes met je verdere leven...
demon o_- |
Dank jullie voor jullie fijne teksten... |
He Mamabear,
Ik zit hier nog niet zo lang op deze site, maar ik las jou mededeling en ook ik wil jou het beste wensen in jou privé sfeer en ja dat is ook het belangrijkste. Hoop je op de chat nog te zien. Veel succes en geluk.
de gezelligeprater |
Dank je prater,
Hoewel het me steeds beter af gaat gewoon zomaar te chatten is er nogal tijd dat knabbeltje achter in het hoofd wat zegt ik wil zo graag mee iets betekenen voor de chatters. Zoals ik eerder hierboven al schreef het is me afgenomen, ik kan geen weekenden garanderen en tja dat is klaarblijkelijk wel wat men verlangt... Pijnlijk om te zien dat er ook overdag heel weinig shifts gevuld zijn terwijl ik die toch wel zou hebben kunnen vullen. Maar voor mij hoeft het niet meer zo hoor, voel me behoorlijk aan de kant geschopt helaas kan ik het niet anders omschrijven.
Ben alleen al blij met de modjes die wel achter me staan. |
mijn deurtje blijft open staan voor jou... ontbijtjes, visites (als je rakker niet te veel snoepgoed geeft  , enz...)
je weet wel wat ik bedoel... vind het ook spijtig... o_- |
|
Hihi rakker is gewoon voor mijn snoepkes gevallen lol
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi mama
ook ik sluit me aan aan de voorganger.
Ik wens je veel geluk en veel liefde en beterschap toe.ben niet de beste schrijfster maar komt uit een goed hart
liefs Yboika |
Hoi Allemaal,
Ik heb goed nieuws!!! Vanaf 19 augustus zullen jullie me weer actief kunnen zien als modje...
Met veel zin kijk ik uit om weer in de running te zijn en ik hoop op weer veel gezellige gesprekken!!
Groetjes Mamabear |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 goedzo mama |
Hoi Mamabear,
Welkom terug als modje en hoop dat veel gezellig gesprekjes mag hebben  mvg Mfan |
|