Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

evt georganiseerd chatuitje door bertoesja

8

Advertise here!!

Citeren12.11.20070 likes
17 november kan ik helaas niet komen ! maar wens iedereen die wel kan gaan een heeel fijn chatuitje.... maak lol en plezier ! en hoop dat ik de volgende keer er wel bij kan zijn.

nootje...
Citeren13.11.20070 likes
Beste mensen,

Hier even de puntjes op de i.

Als wij ons 17 november melden om 15.30 uur in de Palmstraat 34 in Amsterdam, dan hebben wij een activiteit tot ca 18.00 uur.
Daarna gaan we lekker met z'n allen eten. Voor de activiteit is het nodig om een makkelijke broek aan te trekken en het liefst sportschoentjes. Geen hoge hakken etc... Deze activiteit is te volgen voor iedereen. Zowel jong als oud!
Voor het eten is het noodzakelijk om het aantal personen te weten.
Dit in verband met de reserveringen. Geeft u dit aub door op mailadres: schermschoolasv@planet.nl
Daarna kunnen de mensen, die dit willen, ruim bijtijds weer op het station zijn om de terugreis te aanvaarden. Komt men met de auto dan dient u rekening te houden met betaald parkeren. In het centrum zijn de parkeertarieven hoog. Op ca 500 meter ligt de grens van een ander stadsdeel en daar zijn de tarieven aanmerkelijk goedkoper. Bij aankomst zullen wij u daarover informeren.

Hopenlijk tot zaterdag.

Groetjes,
Bert
Citeren13.11.20070 likes
hey hoi we wensen de mensen die wel gaan zaterdag een hele leuke dag

groetjes ron en peetje
Citeren14.11.20070 likes
ik rekende erop dat we konden blijven slapen. mij lijkt het echt wel leuk maar dan wel dat we nog ff lekker kunnen doorzakken gezamelijk.... de gezelligheid proeven aldaar sávonds maar gezien ik dan toch weer thuis moet komen sávonds moet er op tijd vertrokken worden.... ik twijfel nu.
Citeren14.11.20070 likes
schermen is een sport die me niet zo nauw aan het hart ligt, een partijtje poolen met krumm zie ik wel zitten maar dan alleen als hij me uitdaagt

Advertise here!!

Citeren15.11.20070 likes
In verband met het reserveren van het restaurant heb ik zekerheid nodig van het aantal personen. Gaarne een berichtje naar het forum onder de rubriek dringende oproep.

Bert
Citeren15.11.20070 likes
oké je hebt me overgehaald ik kom, en eet mee maar wil wel optijd terug.
heb berichtje op schermschoolasv@planet.nl achter gelaten
knuff Parel
Citeren15.11.20070 likes
heliber en wonder vallen af !!

we moeten te vroeg terug ivm ochtendienst, we zouden dus slapen bij schoonmoeder, maar we gaan gewoon naar huis toe!

jammer fijne avond jullie allenmaal en veel plezier
Citeren16.11.20070 likes
ik wil iedereen morgen die er heen gaat een fijne dag toe wensen

Dikke kusss en knufff
Citeren16.11.20070 likes
ook ik had slapen erbij verwacht , maar als ik savonds terug moet reizen , houd het voor mij ook op denk ik jammer heel jammer sorry , ook was de info een beetje veels te laat bert heb het je nog een paar x gevraagd ook , en nu ligt helaas mn pc er uit dus zie dit nu pas
8

Adverteer hier