Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

evt georganiseerd chatuitje door bertoesja

1

Advertise here!!

Citeren28.09.20070 likes
ook deze was verdwenen door de overstap naar een nieuwe server dus nog maar een x datum moet nog ff in overleg met bert

Ik wil jullie een sportief uitje aanbieden.
Je kunt zo'n uitje vinden op www.schermschoolasv.nl en klik op clinic's en vervolg dit.
Er zijn geen kosten aan verbonden. Alles speelt zich af in een van de gezelligste buurten van Amsterdam.
Midden in de Jordaan. Een wijk met op loopafstand verschrikkelijk veel restaurantjes in alle smaken. En een grote
vloed aan de gezelligste cafe
Citeren28.09.20070 likes
haha moet ik het weer invullen nou vooruit dan maar weer
het lijkt me wel leuk om dat eens te doen maar het ligt natuurlijk wel aan de datum wanneer dat is. ik weet niet of aardbei dan ook mee gaat maar dat horen jullie wel van hem of mij
nou ik hoop snel te horen welke datum het is en wie weet kan ik dan weer mee ik verheug me er weer wel op om jullie allemaal weer eens te zien het lijkt wel jaren geleden al was het laatste nog in hoorn dat echt ook weer toppie was geregeld door mrammetje kuss meis ohh by the way waar zijn die fotootjes daarvan gebleven??
groetjes kusssssss van feestje
Citeren28.09.20070 likes
lijkt me leuk maar hangt ff van de datum af

gr mram
Citeren28.09.20070 likes
ik ben er maar ligt an de datum hahahahahaha
lijkt me leuk om jullie allemaal ta ontmoeten.
ben niet zo sportief maar ik heb een promis to some ppl hahahaha,
en die promis i keep .

mzvg--- Jan (bucketlake)
Citeren29.09.20070 likes
Hallo belangstellenden voor dit uitje.

Er moet een datum gepland worden. Ik denk zelf in de maand november. Is een mooie maand voor de Amsterdamse Jordaan. Als jullie het daarmee eens zijn prik ik een echte datum in overleg met Shirley. Ik verzeker jullie dat het een leuke maar bovenal gezellige activiteit gaat worden. Jullie horen snel.

Bertoesja

Advertise here!!

Citeren29.09.20070 likes
mee eens
Citeren29.09.20070 likes
snik nov kan ik niet mee ben niet eerder dan jan weer beschikbaar voor feestjes
Citeren29.09.20070 likes
ik wacht de datum af maar als ik kan kom ik graag mee (hoop dat dit niet afschrikt dat er nu niemand verder meegaat hahahaha)

groetjes krummel
Citeren30.09.20070 likes
Over wat voor dag praten wij? Een vrijdag of een zaterdag?
Ik denk dat zaterdag het leukste is.
Jullie horen weer snel
bertoesja
Citeren30.09.20070 likes
ja liefst zaterdag natuurlijk

1

Adverteer hier