Citeren21.10.20070 likes
ja ik kan ook alleen 1 december zoals er nu uitziet...........
nootje
nootje
Advertise here!! |
Citeren21.10.20070 likes ja ik kan ook alleen 1 december zoals er nu uitziet...........
nootje |
Citeren21.10.20070 likes hoi hoi wij komen de 17 nov maar we blijven denk ik niet slapen ![]() gr wonder en heliber |
Citeren22.10.20070 likes hoi hoi
heb mn rooster ontvangen ik denk dat ik niet kom ik loop 4 dagen stage en 5e dag krijg ik schoolles op mn stage 3 weekenden achter elkaar en de weekend van de chatuitje is mn enigste weekend vrij en dat wil ik vrij houden :D Rick |
Citeren24.10.20070 likes is het onderhand al een keer bekend welk van de twee datums het wordt.
anders hou ik een dag vrij en om op het laatst te horen dat het niet nodig is.... hoop snel te horen welke datum het wordt vriendelijke groet krummel (enne waardeer de organisatie en bedank deze alvast) |
Citeren24.10.20070 likes En hoe laat begint zo iets?
Als ik zou komen moet ook weer optijd met trein terug |
Advertise here!! |
Citeren25.10.20070 likes ik zou ook graag willen weten welke datum het nou is dan
kan ik ook zeker zeggen ja of nee |
Citeren25.10.20070 likes 17 november of 1 december, hoe dan ook ik ben graag van de party. Lijkt me leuk es wat mensen van kletsen.com te zien. Echter het is wel onder voorbehoud. Zo het er uitziet ben ik dan net een paar weekjes begonnen aan een nieuwe baan.
1 dec. neem ik aan dat de horeca mij wel weer een pilsje mag schenken hihi omdat de nieuwe werkgever dan ook niks doet. (denk/hoop ik) |
Citeren25.10.20070 likes zaterdag 17 nov of zaterdag 1 dec
een chatuitje georganiseerd door bert als ik het goed begrepen heb krijgen we een schermles van bert ? zijn er volop lekkere restaurantjes en gezellige uitgaans gelegenheden ![]() wel komen: krummel shirley rene ( indien 1 dec. ) wonder ( 17 nov? ) heli ( 17 nov?) dreamon bucketlake xavier (17 nov. ) wilma korin (17 nov.) vrolijke noot (1 dec.) niet komen: snuffeltje patricia laura rick wie gaat er anders voor 1 dec ? graag uiterlijk 30 okt laten weten dankje ![]() groetjes shirley ![]() bijna 30 okt ![]() bert weet je al iets meer ? een vaste datum , een tijd , een adres enz enz ? ![]() groetjes shirley ![]() |
Citeren25.10.20070 likes ik mag van me ouders mee maar ze willen dan wel liever dat ik met iemand meerij dus als dat niet kan dan kom ik hellaas niet!! |
Citeren26.10.20070 likes ik korin en xavier24 wij willen graag op de 17 nov komen en op 1 dec zijn we sammen weg.
gr korin en xavier24 3D kaarten |