Citeren31.01.20070 likes
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes |
Citeren31.01.20070 likes whahahaha....
mrammie ...je over treft mij zelfs nog hahaha gekke muts....maar zo is het goed ja greetzzz...mariska |
Citeren31.01.20070 likes nou dat moet je niet zeggen..Hawk...
Voor die spierpijnen,heb ik nog een partij massagehandjes. ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes maar nu vraag je de hoofdprijs ervoor ,.....ZUUR
of geef je zeikkorting ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() groeten toska |
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes ow nou dan doe ik ook ff mee, heb andere router gekocht, maar die wil niet wat ik wil ![]() maar pijntjes,neuh die heb ik niet, je moet gwoon blijven lachen, dan losen al die pijntjes op als sneeuw voor de zon ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes pijn in mijn pink is over ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groeten toska |
Citeren01.02.20070 likes en ik heb slecht geslapen , of is da nie erg genoeg ????
![]() ![]() ![]() elvis |
Citeren01.02.20070 likes ohhhh das heel erg elvis . ![]() ![]() ff denken de lijst van gister ga ik gewoon handhaven , komt nog bij een ingescheurde nagel. en dat de sjocolade rijstwafels op zijn ![]() |
Citeren01.02.20070 likes ik BEN ECHT ZIELIG go%%%%%OMME:
Twee zieken kinderen! Hoog Zwangers hond ! Moet de extra was gaan doen ! Dus ook extra strijken ! krijg mijn kluis niet open ! Heb op het forum niets meer te pesten ! Andere hond loopt te kotsen ! Moet boodschappen doen op de fiets ! Krijg mijn broek niet meer dicht ! Op mijn eikels zit ALG ( HEB ER 6 ![]() Slaap ook slecht ! Heb geen vrienden ! Woon in een wijk waar het zwart ziet van de mensen ! Heb geen geld ! Een pup heeft een gat in mijn bank gebeten ! Word gestalkt ! Mijn verhouding met Toska is stabiel ( dus kan hier niet zeggen dat het uit is ) volgens de buren heb ik in 1 jaar tijd 100 vrouwen gehad ! Maar mijn pc blijft het doen ,....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gr. ![]() |