|
|
|
deepblue Undefined 318 berichten zo ik zal hier dan een topic openen voor iedereen die wil vertellen dat ie weg gaat en weer terug komt, die zijn naam veranderd of die gewoon een zielig verhaal wil vertellen of wat medelijden wil vragen.
Zo hoeven deze personen de rest van het forum niet te vervuilen en kan iedereen hier naar hartelust zielig gaan lopen doen.
.................................................. .......... |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Deep,
Wat bedoel je met mensen die zielige verhalen ophangen of weggaan en weer terugkomen of medelijden.
Als mensen daar nu behoefte aan hebben laat die dan gewoon in hun waarde.
Kuss en knuff Bonnn
Ik weet namelijk dat er een aantal mensen zijn die het gewoon heel erg prettig vinden dat er mensen op kletsen zijn die gewoon voor hun een luisterend oor zijn en als ze daar baat bij hebben wat is daar mis mee dan???? |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou, niet bonn maar dan kunnen ze elkaar hier snel vinden
|
deepblue Undefined 318 berichten tuurlijk laat ik ze in hun waarden bonn, maar nu kunnen ze dat hier doen en hoeft niemand meer te zoeken.
ik zeg ook niet personen die zielige verhalen vertellen maar als er iemand een zielig verhaal wil vertellen kan hij dat hier doen.
is geen verplichting he en bedoel er nou eens een keer niks verkeerds mee.
. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Okey deep,
Maar misschien willen die mensen het niet op het forum vertellen???
Maar goed in ieder geval bedankt voor de uitleg.
Kuss Bonn
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik vind dat DEEP een Forum_prijs heeft verdient 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi zo deep , en als die mensen nu nog de wijsheid hebben zich te beperken tot deze topic , dan ziet het er al veeeeeeeeel beter uit .
maar in alle eerlijkheid durf ik toch te betwijfelen dat dit zal gebeuren hoor .
Elvis |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
deepblue Undefined 318 berichten tja elvis ik twijfel daar ook aan maar het is het proberen waard toch.
en hawk ????? wat voor prijs.
. |
|