Citeren30.01.20070 likes
ok mag ik ook ff mee doen 
heb gister 4 keer een snee in me vinger gekregen . en heeeeel zielig nu

heb gister 4 keer een snee in me vinger gekregen . en heeeeel zielig nu

Advertise here!! |
Citeren30.01.20070 likes ok mag ik ook ff mee doen ![]() heb gister 4 keer een snee in me vinger gekregen . en heeeeel zielig nu ![]() |
Citeren30.01.20070 likes Een voetreis naar japan, voor 2 personen, heb je gewonnen deep ![]() ![]() |
Citeren30.01.20070 likes die zouden wij toch doen snuf ![]() |
Citeren30.01.20070 likes mensen mensen loop deze topic nu niet te vervuilen en gebruik hem waar hij voor bedoelt is.
![]() |
Citeren30.01.20070 likes oké deep en vergeet je snorkels dan niet,.....mss kan je ook nog een stukje duiken daar ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes Kom op mensen en stort je hart uit.
Het hele forum staat vol verhalen van mensen die uit elkaar zijn weer bij elkaar komen toch weer uit elkaar zijn en dan toch weer bij elkaar, mensen die weggaan en dan toch weer terugkomen, mensen die tandpijn hebben, mensen die hoofdpijn hebben, of gewoon mensen die altijd wel wat te klagen hebben. Gooi het eruit mensen hou het niet langer voor je maar gooi het eruit. Leeg je hart in deze topic en wie weet is er ook voor jou een luisterend oor die naar jou geklaag wil luisteren. . |
Citeren31.01.20070 likes wat een ellende .....DEEP....Nu doen ze net of ze niet thuis zijn en niets meer te zeuren hebben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gr. ![]() |
Citeren31.01.20070 likes Tis altijd hetzelfde hawk.
mogen ze dan doen ze het niet, mogen ze niet dan zwetsen ze het hele forum vol. wat een zieligerds . |
Citeren31.01.20070 likes ![]() tja das minder he je had het beter andersom kunnen hebben he whahahahaha ![]() ![]() ![]() knuffie en kusje its ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes maar goed we gaan kijken of er idd veel geklaagd gaat worden hiero we zullen zien ![]() allemaal kussies en knuffies van its en naoom ![]() ![]() |