Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

de klaagmuur

Advertise here!!

Citeren24.11.20100 likes
Voor degenen die op mn klagen en zagen respons geplaatst hebben ''dank''.
Ik ben over mn bui heen en ben terug op chat
Toch leuk en tof als er mensen zijn die je een hart onder de riem steken ongeacht uw afkomst.

Vriendelijke dank

Grtz
C.
Citeren24.11.20100 likes
lieve compu,

en mochten er vervelende mensen zijn of dat jij hun grappen niet leuk vindt, gebruik echt de negeerknop, dan hoef jij je er niet meer aan te storen, maar welkom terug, en ik hoop dat het vandaag mee is gevallen bij de cardioloog, dikke kus en knuf
Citeren24.11.20100 likes
Heey compie......welkom back .
Citeren25.11.20100 likes
Allereerst Bonneke en Freak bedankt
Echt, ik aprecieer het enorm

Bonneke, deze morgen dus vroeg uit de veren, wekker stond om 5u omdat ik om 6u30 mn trein moest halen.
Moest om 9u dus bij cardio zijn..
Een hele reeks onderzoeken gehad, echo's en toestanden...
IK heb wel het goeie nws meegekregen dat het dus NIET aan mn hart ligt want die is dik in orde.
De afkomst van mn pijn ....nu ja, daar zijn de dokters nog niet uit, dus moet ik verder pijnstillers slikken en dergelijke.

De cardioloog ging de fotoo's die ze van mn borst genomen hadden doorsturen naar mn huisdokter en eind deze week zou ik dus mn volledige uitslag te horen krijgen.
Indien ze weten waar de pijn vandaan komt kunnen ze dr iets aan doen, dus gingen ze me opvolgen en afwachten of die pillen werken...
Dus, moet ik het nog even afwachten

Grtz
C.
Citeren25.11.20100 likes
lieve compu,

op zich geweldig nieuws dat je hart goed werkt, maar inderdaad nog even afwachten wat de volledige uitslag is, spannend en in gedachten ben je bij me, heel veel sterkte, en leuk je weer even gesproken te hebben op scroll, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren25.11.20100 likes
Heey compie,,das in ieder geval goed nieuws dat je hart goed werkt.
Suc6 met je verder onderzoeken....en we hopen op positief nieuws.
Citeren26.11.20100 likes
Bonneke en Freak
Thx voor jullie positieve reactie's

Grtz
C.
Citeren22.12.20100 likes
ik klaag over de vele sneeuw die gevallen is,en wéér valt nu lastig is het als je de weg op moet
Citeren22.12.20100 likes
ik wil ik ook even klagen, die klanten die denken dat je in twee sloten tegelijk kunt lopen.

echt wat een bizarre mensen heb je toch
Citeren22.12.20100 likes
Zijn de sloten bij jou nu dan niet bevroren Carin hier in de buurt iig wel

Adverteer hier