Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

de klaagmuur

Advertise here!!

Citeren23.11.20100 likes
ow solly babs, zal het niet meer doen
Citeren23.11.20100 likes
Xavier,

Ik ben ook geen voorstander van Win Vista, ik zweer nog steeds bij mn oude vertrouwde XP

Grtz
C.
Citeren23.11.20100 likes
ik heb nix te klagen,,vind alles wel best.
Citeren23.11.20100 likes
echt alles auto
nou ik nie hoor er is veel wat ik nie best vind
Citeren23.11.20100 likes
Nen mens klaagt al vlug e....
maar dr is eigenlijk iets dat me op het hart ligt...iets dat eigenlijk al lang zo is...
Ik zal wel tegen gesproken worden ofzo..'t kan me verdikke niet schelen...ik wil het hier ff kwijt want ik ben pissed off!

-Steeds weer merk ik hier hetzelfde liedje...
Het onderscheid tussen een Nederlander en een Belg...
Jij praat zus en jij praat zo...ik begrijp je niet, duffe belg...t'is weer een belg...de belgen toch...domme belg, noem het op...
Ik ben het zat!..echt een mens word er ziek van!

Vandaag weer paar keren ondervonden, één of andere eikel die weer es interesant wou zijn en me liever ziet gaan dan komen op de chat...
Lachen en uitschelden, gewoon je het bloed vanonder de nagels jagen...
Je zou ze zo door je scherm trekken...
Dan zit er één of andere Mod aanwezig op chat die als gewoonlijks niks onderneemt of doet...jah tis toch maar een Belg zeggen ze in hun eigen.
Die doeningen tegenover de belgen ben ik hier echt zat!.
Deed enkele dagen geleden een poging hier nog es terug te komen omdat ik dacht er goed aan te doen...een mens registreerd zich, ik heb me zelfs nog geferifeed (of hoe je het ook uitspreekt).
Echt dat gedoe ben ik zat.
En dan krijg je de vraag ''waarom kom je dan?''.
Komaan, ik kom graag op Kletsen...mag ik ff??
Ik zie hier op de Home pagina een berg regels en dergelijke die men moet respecteren...bij nader inzien word er ni eens naar omgezien...
Ik zit hier maar te klagen en verwacht me hoe dan ook naar negatieve respons want tis altijd Nederland agains Belgie...
Lijkt wel een voetbal match...maar niemand die es zwaait met een rooie kaart als het moet.
Ben die discriminatie hier gewoon zat...geen respect te vinden, geen gehoor....
Als ik als enige belg steeds voor mezelf moet opkomen wat heb ik er dan aan...
Ben vanavond gewoon weg afgebold van de chat ..kwas mss nog geen 2min binnen en diezelfde klootzak zat al in mn nek te blazen....met zen stomme lompe opmerkingen...
Die samenhangels van vriendjespolitiek schijnt hier echt te domineren en als het eropaan komt sta je er helemaal alleen voor..ook al bijt je van je af..als belg heb ik hier geen schijn van kans...
dus...
Ik ga maar...

Met vriendelijke groeten
C.

Advertise here!!

Citeren23.11.20100 likes
compu,

blijf gewoon hier kletsen joh, je zit niet goed in je vel waarschijnlijk door wat je doormaakt momenteel en dus ben je dan prikkelbaarder, maar ik heb je net toegevoegt in mijn vriendenlijst, dus blijf gewoon, dikke kus en knuf Als je wel blijft kan je overwegen om zelf weg te gaan of de negeerknop te gebruiken moet je gewoon eens doen, geeft heel veel rust...........Denk erover na compu
Citeren24.11.20100 likes
Bonneke,

Bedankt voor deze fijne reactie, ik had ook niks anders van je verwacht
Ik voel me idd zoals je zegt niet goed in mn vel...ik zal daarom mss wat prikkelbaarder zijn...maar daarom is mn zelfrespect nog niet verdwenen,dus zie ik nog wel wat ik ermee doe..
Ik ben het vechten zo moe, in de verdedeging gaan zo moe...en ja, dan gaat een mens eerder lopen natuurlijk.
Vandaag moet ik naar de cardioloog om een hele reeks onderzoeken te ondergaan ivm mn hartprobleem...ik mag hopen dat ik met goed nws thuis komen mag..

Vriendelijke groeten

C.
Citeren24.11.20100 likes
Compu,het is heel vervelend als je je zo aangevallen voelt,iedereen is van harte welkom hier!
Ik wil je veel sterkte wensen vandaag,hou je haaks
Citeren24.11.20100 likes
beste compu

ik ken je nog niet zo goed en sorry maar wist nie eens dat je uit belgie komt maar dat zal zijn omdat mij dat niets uitmaakt ,ik denk idd dat ik weet wie het is die jou aanvalt maar denk maar zo die spoort zelf nie en als het je teveel word denk ik dat je het even aan moet geven bij de mod die er is in pv ofzo ze zien niet alles denk ik en sommige dingen kunnen voor de 1 heel kwetsend zijn terwijl de ander het ziet als grap
dus mijn tip in deze is blijf lekker chatten met de mensen die jou wel mogen en die jij mag en doe zoals hierboven beschreven

tot chats en veel succes vandaag compu

kuss van hanna
Citeren24.11.20100 likes
kletsen.com is voor iedereen, en dat grappen over belgen gebeurd ook door belgen naar nederlanders toe.

weet je compu je kan er een probleem van maken of denken ik lees je wel maar het doet me niets.

je moet het je gewoon niet aan trekken en zijn immers veel ergere dingen.

en misschien als je dit later nig eens terug lees wanneer je weer wat beter in je vel zit dat je er ook met een knipoog naar kijk

Adverteer hier