|
|
|
hier kunnen mensen is even lekker klagen over van alles en nog wat.
maar heb je klachten over kletsen.com stuur dan een mail naar [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email]
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou, ik vond het niet leuk omdat doornroosje me peste met een baby 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Windows XP
 Huis,
 Balkenelende, ze zouden is een jaar rond moeten komen met ik heb. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wil ff klagen dat iedereen altijd bij mij komt klagen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik klaag dat Shir klaagt dat ierdereen bij haar komt klagen
|
|
wil ook ff mijn beklag doen  mensen begrijpen mij niet . terwijl ik toch altijd duidelijk genoeg ben |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik klaag dat roos altijd duidelijk genoeg is |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik doe mijn beklag dat visser het door heeft dat roos altijd duidelijk genoeg is
|
aardbei36 Undefined 154 berichten ik beklaag mezelf omdat ik nu eindelijk mag klagen omdat er ze de klaagmuuranuit israel naar kletsen hebben gehaald om er naar hartelust te klagenen dat terwijl ik mag klagen, ik moet klagen dat ik nikste klagen heb.......
huh..... nu klaag ik omdat ik mezelf ff niet snap....... snappen jullie het nog??? niet???? ff klagen dan:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P |
ik heb een klacht, ik vindt het erg vervelend dat een dag maar 24 uur heeft dat is veel te kort
|
|