Citeren28.10.20080 likes
ik klaag wie over weer gaat klagen kost niets
Advertise here!! |
Citeren28.10.20080 likes ik klaag wie over weer gaat klagen kost niets |
Citeren29.10.20080 likes Ik klaag over dat ik zo vroeg wakker was en niet meer kon slapen ![]() |
Citeren31.10.20080 likes Ik heb een klacht. over mijn onderbuurvrouw.
Ze schijnt niet normaal te kunnen praten maar alleen met een keiharde stem.. ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.10.20080 likes dat doet ze bewust zodat jij geen prive of story hoeft te kopen ![]() |
Citeren31.10.20080 likes ik klaag omdat het weer is een keer niet gaat zoals het moet gaan hier ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.11.20080 likes goed mensen. Ik ga niet meer klagen. Heb er zwaar genoeg van. Net was het weer zover. kom binnen en direct word je weer geconfronteerd met gasten die menen vervelend te moeten doen.
Ik heb het er al zo vaak over gehad en altijd moet aap zijn bek dicht houden of krijgt ie een kick, achteraf voor de "gein". Heb er totaal geen zin meer in. Constant word je door een gast uitgenodigd prive te gaan"en dat soort ****. daarnaast vinden ze het leuk om de boel te gallen. Net komt er een gast binnen die zich pedo noemt en mij vraagt of ik kinderen heb. Als dit kan is het einde zoek. Ipv die mensen te kicken worden ze met de mantel der liefde bedekt. Maar nu is het moment aangebroken dat ik eindelijk snap dat het niet beter gaat worden hier. Daarom ga ik een andere chat zoeken en laat me hier gewoon niet meer zien. dan is aap van zijn frustratie af en zijn de blinde mods van die zeikerd af en kunnen ze gewoon verder gaan met aardig doen tegen de rotte gasten. Misschien zou het goed zijn om op de homepage groot neer te zetten dat dit GEEN dating/sex site is. Of een iets strenger beleid van de mods om minder van dit te tolereren. maar voor aap is het voorlopig te laat heb er echt ***** geen zin meer in. |
Citeren30.11.20080 likes Ach ja, tis net egt wat er allemaal gebeurt op de chat |
Citeren30.11.20080 likes sommige mensen krijgen me altijd weer vrolijk. aap moet niet zo mopperen. dus bij deze
Excuses |
Citeren30.11.20080 likes blij dat je weer vrolijk ben aap.
zal ik ff klagen dat ik hoop dat het snel zomer mag worden ![]() teveel chatters die vinden dat het te koud is en dus een warm plekkie zoeken ![]() |
Citeren07.12.20080 likes ![]() |