Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

de klaagmuur

Advertise here!!

Citeren08.07.20080 likes
ik klaag omdat ik me wespentaille kwijt raak

Citeren09.07.20080 likes
Ik klaag omdat jullie teveel tijd overhebben om te klagen
Citeren09.07.20080 likes
ik klaag omdat rene nu zelfs gaat klagen
Citeren09.07.20080 likes
ik klaag omdat iedereen maar aant klagen is
Citeren22.07.20080 likes
ff klagen dat de zon te lang opzich laat wachten............. zucht

Advertise here!!

Citeren24.07.20080 likes
Ik klaag dat ik er niks meer aan vind.

Steeds vaker komen er hier gasten die er enkel op uit zijn om vlug een beetje sex te scoren. Daarnaast zijn er steeds meer die grof in de mond worden wanneer men er op aangesproken wordt gezien er steeds vaker geen mod is.
Daarnaast vind een steeds grotere groep het lollig om andere mensen volledig in de zeik te zetten c.q in de maling te nemen. Dat is geen gezellig kletsen.
Ik kom hier voor gezelligheid, niet om als voer te dienen voor lollige mensen die niks beter te doen hebben.
Citeren24.07.20080 likes
steeds vaker geen mod is ??????

wanneer niet ?

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren24.07.20080 likes
tis de laatste tijd een paar keer voorgekomen dat er geen mod was of dat die gewoon op afwezig stond en ook niks deed wanneer het uit de hand liep.

afgelopen zaterdag hoorde ik dat er voor 10 en geen mod is, dus dat had ik verkeerd ingeschat. word ik wel uitgescholden voor kankerlijer. Dus is er een vrijbrief op die momenten. Ik snap het wel van jullie kant maar het feit ligt er wel.
Citeren24.07.20080 likes
weekend shifts zijn idd van 10:00/00:00 uur maar dat wil niet zeggen dat de normen en waarde geen 24 uur gelden , als je een mail stuurd naar [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email] met de reden, tijd ,en datum , kan dit zeker worden nagekeken en evt iets aan gedaan worden.

mvg shirley

we kletsen.com
Citeren24.07.20080 likes
ik klaag maar eens dat er velen zijn die enkel prive willen of vragen aan een ander ga je mee naar een anderenroom helemaal niet leukis dat er enkelen zijn die niets zeggen in de room ook al verwelkom je ze netjes en leuk zijn toch normen en waarden hier
xxxx bear

Adverteer hier