Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

dag twee nog steeds geen chat word er zo moe van

3
 
 

Advertise here!!

Citeren05.11.20130 likes

faliur 404 not found

Citeren05.11.20130 likes

niemand kan chatten ik ook niet en heb er zat gesproken die dit ook niet kunnen pffff

gr thee

Citeren05.11.20130 likes

Hoihoi,

Door een samenloop van omstandigheden ondervinden we helaas nog steeds problemen met de site. Helaas kunnen wij hier weinig invloed op uitoefenen en zijn wij afhankelijk van derden om dit op te lossen. Zo heeft onze provider gisteren last gehad van een DDOS aanval waardoor naast Kletsen.com duizenden andere sites onbereikbaar waren. De storing van vandaag werd veroorzaakt door onderhoud aan het netwerk ter preventie van toekomstige DDOS aanvallen op het netwerk. Deze aanval was gericht op onze provider en dus NIET op Kletsen.com!

Tevens hebben wij afgelopen nacht de nieuwste versie van flashchat geïnstalleerd en ook dit werkt nog niet helemaal naar behoren en zit er een groot verschil tussen de HTML versie en flash versie, waardoor wij voor nu genoodzaakt zijn om de flash versie te draaien. Hoe we dit uiteindelijk gaan oplossen blijft nog even een raadsel totdat we meer info krijgen van de leverancier.

De rest van de site werkt voor zover mij bekend correct (alhoewel er nog genoeg ruimte is voor verbetering, zoals deze forums bv), maar mocht je vragen hebben, of opmerkingen over andere delen van de site, dan hoor ik ze graag!

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren06.11.20130 likes

nou wil je de room in gaan om te chatten nee is die kamer gesloten kan je er niet in vaag

 

gr thee

3
 
 

Adverteer hier