Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

dag twee nog steeds geen chat word er zo moe van

Advertise here!!

Citeren25.10.20130 likes

Als er geen apart chatscherm verschijnt bij explorer moet er als 't goed is een link verschijnen waardoor de chat alsnog geopend wordt.

Citeren25.10.20130 likes

 

Als er geen apart chatscherm verschijnt bij explorer moet er als 't goed is een link verschijnen waardoor de chat alsnog geopend wordt.

 Dit geldt alleen voor VIP leden.

Andere mensen die nog steeds niet op de chat kunnen komen, maar dat wel willen, kunnen mij een mail sturen om er samen naar een oplossing te zoeken. Aangezien het maar om verschillende browsers gaat, maar niet bij iedereen, hoop ik zo meer duidelijkheid te krijgen over de aard van deze problemen/uitdagingen.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Citeren26.10.20130 likes

oke gaan we lijstje even af

cookies gewist?

firefox chrome of Internet explorer gedaan?

flash opnieuw geinstalleerd ?

Java ge update?

euh

Citeren26.10.20130 likes

En Flash legen...

Citeren26.10.20130 likes

heren denken jullie nu echt dat ik daar al niet aan gedacht heb en geprobeerd heb. het doet het echt nog niet

ik wil weer kunnen chatten HELP. waarom moet ik dat weer hebben.. hoop snel weer te kunnen chatten anders zien jullie me niet meer.

Advertise here!!

Citeren26.10.20130 likes

Wat je ook kan doen is teamviewer downloaden en kan ik op afstand in je pc denk dat het gewoon iets kleins is maar kan aan veel dingen liggen.

Vind het raar dat je als je firefox opnieuw heb gedownload je nog niet kan. Misschien heb je wel een virus of een addon wat niet goed is

Citeren26.10.20130 likes

migor had ik ook allang gedaan. word nu aan gewerkt. dus komt goed

Citeren05.11.20130 likes

Gooi t hier maar neer...Inloggen kan ik..maar t scherm opent niet.Wanneer werkt t hier weer goed...en kan je weer lekker chatten

zonder je te ergeren dat er weer iets niet werkt?

Citeren05.11.20130 likes

vrees  dat het niet meer  goed komt................

Citeren05.11.20130 likes

ach inloggen lukt maar chatten niet en heb alles gedaan wat denre zei gister ook halve dag gekloot en nu weer shit denre kom op man vroeger nooit dit gehad

Adverteer hier