Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

dag twee nog steeds geen chat word er zo moe van

 
 
1

Advertise here!!

Citeren24.10.20130 likes

ik ben er nog op gekunt dinsdag. en gister en vandaag nog steeds niet.. nog niet eens met exployer. wanneer gaat die chat weer is werken. weet niet wat ik nog aan me computer moet doen dat ie gaat werken. met me handen in het haar.

Citeren24.10.20130 likes

wie heeft er sitcome draadloze kastje?

Citeren24.10.20130 likes

littlesunshine

 

troost je meid ik kan er dus ook niet op eerst wel op d andere kletsen nooit geen problemen gehad never en nooit.op dez site heb ik firfox geprobeer daarmee kwam ik wel op de chat maar heel de zooi liep er van vast hier .dus  firefox er weer af moeten halen.heb net als jij al alles gedaan op me lappie niets helpt

 

gr thee

Citeren25.10.20130 likes

hoi thee.

wel blij dat ik niet de enige ben ligt het niet aan mij. maar ik gebruik standaard firefox maar zelfs met explorer doet ie het niet. en op geen enkele computer ook niet met google chroom. terwijl ik er twee dagen geleden nog op heb gezeten.. hoop dat ze er wel wat aan kunnen doen want zo vind ik het niet leuk meer.

spreek je

gr littlesunshine

Citeren25.10.20130 likes

Hoihoi,

Indien je er dinsdag nog wel op kon en nu niet, dan ligt dat aan je geschiedenis. Het enige dat er was veranderd in de tussentijd is de URL van de chatserver. Al het andere is gelijk gebleven!

Aangezien er andere mensen zijn die helemaal niet op de chat kunnen heb ik zojuist wederom een aantal aanpassingen gemaakt, waardoor het verkeer hoogst waarschijnlijk niet langer door de firewall wordt geblokt. Deze aanpassingen kunnen wel tot gevolg hebben dat mensen hun geschiedenis moeten wissen, alvorens ze kunnen chatten.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Advertise here!!

Citeren25.10.20130 likes

hoi hoi

nou kan er nog steeds niet op hoor wat we ook gedaan hebben en wat we ook proberen,maar goed hoop dat het nog goed komt

gr thee

Citeren25.10.20130 likes

dag drie nog steeds er niet op kunnen. bij twee computers niet.. geschiedenis gewist niets helpt.. help!!!!!!!!!!!!!!! ik wil weer kunnen chatten.

hoop dat het snel kan.

gr littlesunshine

Citeren25.10.20130 likes

ik wil ook chatten grrrr en heb ook alles gedaan pffff

gr thee

Citeren25.10.20130 likes

ja tis nie echt verbeterd hiero ik kom er ook maar heel moeizaam op pffff

groetjes Hope

Citeren25.10.20130 likes

n dit ligt echt niet aan onss we hebben van alle al geprobeerd en gedaan

 

gr thee

 
 
1

Adverteer hier