Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

cursus zoenen begeleid door boer+examinator visser voor mannen begeleid door shirley +examinator mra

Advertise here!!

Citeren31.05.20060 likes
zo boer, dat heb ik gelezen hoor
maar ik zal me terugtrekken dan is er geen probleem toch

mama xxxx
Citeren31.05.20060 likes
hahahahahahhaha mama dat weet je toch je blijft nummer 1 hoor dus terugtrekken is niet nodig kussssssss voor mama
Citeren31.05.20060 likes
hahaah boer lieverd, nummer 1 ben ik niet meer he, cats heeft mijn plaats ingenomen dit weekend he

kussss mama xxxxxx
ps: maar jij blijft wel een lieverdje hoor hahahaha
lig in een froemel hier
Citeren31.05.20060 likes
en wat dacht je van shir en wonder dan die zijn nog voor cats hahahaha kussssssssss mama
Citeren31.05.20060 likes
pffffffffffff ............ ok dan stop ik hoor ..zoveel geduld heeft mama niet hahahaha

zal ik op zoek moeten gaan naar een andere zoencursus hahahah

kussssssss boer

Advertise here!!

Citeren31.05.20060 likes
wou ik net zeggen dta ik me maar zou gedragen omdat jij nummer 1 bent en niks doen met die andere damers ,maar nu ga ik toch twijfelen of ik dat wel zal gaan doen mama kusssssss
Citeren31.05.20060 likes
zo weinig vertrouwen in me dan boer ???

tja ....ik ben het niet he die mat andere zoent whahahaha
gaat lekker hier hoor ....
en ja ...jij al die dames en niets doen ...daar ben ik niet zo zeker van hoor hahahaha

kussssssssss lieve boer
Citeren31.05.20060 likes
hahahahahahaha jawel hoor ik kan rustig van de dames afblijven hoor mama dus wacht ik wel lekker op jou ;)
Citeren31.05.20060 likes
whahaha boer, je bent een lieverdje

kussssssss mama xxxx
hahahahaha
Citeren31.05.20060 likes
dames , dames , dames ,

even voor de duidelijkheid ,er is een agenda met afspraken geen ruzie maken dus ,wonder heeft zich helemaal niet opgegeven , ik ben alleen maar secretaresse , dus blijft over mama en cats , en mama had de eerste afspraak en cats krijg wel van mij zaterdag een knuffelcurses

Adverteer hier