Citeren31.05.20060 likes
zo boer, dat heb ik gelezen hoor 
maar ik zal me terugtrekken dan is er geen probleem toch
mama xxxx

maar ik zal me terugtrekken dan is er geen probleem toch

mama xxxx
Advertise here!! |
Citeren31.05.20060 likes zo boer, dat heb ik gelezen hoor ![]() maar ik zal me terugtrekken dan is er geen probleem toch ![]() mama xxxx |
Citeren31.05.20060 likes hahahahahahhaha mama dat weet je toch je blijft nummer 1 hoor ![]() |
Citeren31.05.20060 likes hahaah boer lieverd, nummer 1 ben ik niet meer he, cats heeft mijn plaats ingenomen dit weekend he ![]() kussss mama xxxxxx ps: maar jij blijft wel een lieverdje hoor hahahaha lig in een froemel hier |
Citeren31.05.20060 likes en wat dacht je van shir en wonder dan die zijn nog voor cats hahahaha kussssssssss mama |
Citeren31.05.20060 likes pffffffffffff ............ ok dan stop ik hoor ..zoveel geduld heeft mama niet hahahaha ![]() zal ik op zoek moeten gaan naar een andere zoencursus hahahah kussssssss boer |
Advertise here!! |
Citeren31.05.20060 likes wou ik net zeggen dta ik me maar zou gedragen omdat jij nummer 1 bent en niks doen met die andere damers ,maar nu ga ik toch twijfelen of ik dat wel zal gaan doen mama kusssssss ![]() |
Citeren31.05.20060 likes zo weinig vertrouwen in me dan boer ??? ![]() tja ....ik ben het niet he die mat andere zoent whahahaha ![]() gaat lekker hier hoor .... en ja ...jij al die dames en niets doen ...daar ben ik niet zo zeker van hoor hahahaha kussssssssss lieve boer ![]() |
Citeren31.05.20060 likes hahahahahahaha jawel hoor ik kan rustig van de dames afblijven hoor mama dus wacht ik wel lekker op jou ;) |
Citeren31.05.20060 likes whahaha boer, je bent een lieverdje ![]() kussssssss mama xxxx hahahahaha |
Citeren31.05.20060 likes dames , dames , dames , ![]() even voor de duidelijkheid ,er is een agenda met afspraken geen ruzie maken dus ,wonder heeft zich helemaal niet opgegeven , ik ben alleen maar secretaresse , dus blijft over mama en cats , en mama had de eerste afspraak en cats krijg wel van mij zaterdag een knuffelcurses ![]() |